Hallo mama's Mijn zoontje van bijna 9 weken oud en ongeveer 6 kilo nu krijgt 5 flessen van 180+6 om 8.00-11.30-15.15-7.00-23.00 maar nu moeten wij hem voor de laatste voeding altijd wakker maken alleen is het de laatste tijd altijd huilen als we de fles willen geven en na zijn voeding is hij dan heel onrustig terwijl hij anders altijd meteen sliep na de fles! Nu denk ik dat we de laatste fles er eventueel wel af zouden kunnen halen en dan kijken wanneer hij komt! vanochtend heb ik de fles gegeven om 8.00 en nu wil hij hem nu pas (12.00)terwijl hij anders allang honger had! nu wil ik gaan proberen om hem om 16.00 te geven en dan weer om 20.00 en dan laten slapen zou dan al kunnen?? liefs luna
je kan kijken wanneer je kleintje zelf voor de fles komt. Overdag zou ik e rniet meer dan 4 uur tussen laten. En dan zou ik rond 20.00 zijn laatste idd geven en dan kijken wannee rhij weer komt. Succes.
oh, zie nu pas dat hij nog maar 2 maandjes is, je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar hij is denk ik nog wel wat jong voor 4 voedingen.