Heb teveel forum horror verhalen gehoord dat bij geslachtsbepaling een jongen een meisje bleek te zijn of andersom! Wij hebben met 16 weken geslachtsbepaling gehad , dus we weten wat het word , nu de 20 weken echo dicht bij komt vind ik het toch spannend , Wat zeggen jullie van deze echo ? Hier moet het op te zien zijn!!!
Zou niet aangeven bij de 20 weken echo dat je het al weet. Kijken wat hun er van zeggen. Ik heb afgelopen donderdag ook geslacht bepalings echo gehad. Dus hou me mond bij de 20 eeken echo om te kijken ee hun daar zeggen.
Volgens mij ook een meisje Wat zei de echoscopist(e)? Inderdaad gewoon niks zeggen bij de 20 weken echo . Bij mij is het uiteindelijk bij 6 echo's gecheckt haha. Toen geloofde ik het wel.
Jou foto ziet er net zo uit als de mijne...meisje ♡ Toch herken ik je gevoel, heb al volop roze geshopt en zo blij dat ik na een zoon nu een dochter verwacht..als het over 2 weken toch een jongen blijkt te zijn is dat behoorlijk omschakelen maar die kans is zo klein..komt vast wel goed
Denk ik ook hoor cindy1980 , daarbij zei mijn gevoel voor de echo ook een meisje ! En de chinese kalender ook een meisje !! Maar dat is idd het gevoel , al zo met het kamertje bezig , lamp maken , lakentje maken , mooie roze pipstudio stof Gekozen , zou dan echt heeeeeeel erg omschakelen zijn voor een jongen ! Hahahaha