Hoi dames, Ik heb sinds gisteren 17 uur ovulatiepijn en rond 20 een ovulatie test gedaan. Deze was wel donkerder dan de test van 's ochtends maar niet even donker als de controle streep. Vannacht nog een keer last gehad van mijn buik/eierstok, vanmorgen dacht ik dat de pijn weg was maar na het opstaan toch weer die pijn... Vanmiddag nog een ovulatietestje gedaan het streep was weer iets lichter geworden, maar nog steeds duidelijk aanwezig. Wat denken jullie dat ik uit dit alles op kan maken? Is de eisprong nou al geweest of nog op komst.?
Pijn is meestal groeispurt van het eitje, zou nog even doortesten en zien je niet teveel drinkt voor je test
Doortesten doe ik zeker nog even, al is het om beter zicht te hebbe op mijn cyclus! Maar ben wel echt benieuwd of ie nou al is geweest of niet... We hebben al een aantal dagen goed geklust (alle dagen omdat ik iedere keer dacht dat mijn ei eraan zat te komen) dus een extra dagje erbij moet ook nog wel lukken 😜
Haha, dacht al dat je van die testen uit ging... Geeft niks. Bij mij is het juist dat de test gisteren redelijk donker was, maar niet zo donker als de test streep. En vandaag weer lichter maar nog wel zichtbaar... Dus denk allemaal dat de eisprong al is geweest, maar blijf pijn onder in mijn buik houden!