Dag meiden. Waar kun je het voordeligst de Clearblue digitale ovulatie testen bestellen (online webwinkel, geen marktplaats.) Waar bestellen jullie ze. Alvast bedankt.
Online schijn je ze toch goedkoper te krijgen. Heb al gezocht met Google, maar er is zoveel keus, de een duurder als de ander maar ik geloof dat er een webwinkel was die het goedkoopst was, las ik ooit. Maar weet niet meer welke. In de winkel zijn ze vele male duurder.
Ik heb ook heel wat afgegoogled maar kwam ze echt niet goedkoper tegen. Kan ook aan mijn google-kunsten liggen. Ik zag ze weleens goedkoper maar met verzendkosten erbij kwamen ze dan toch weer duurder uit. Laatst werkten de testen niet, toen was het ook wel heel fijn dat ik gewoon terug kon naar de Kruidvat en een nieuwe doos meekreeg.
Ik bestel veel dingen online, op zich nooit problemen mee gehad. Een keer had ik ooit via matcare ovulatie testen besteld, de gewone. En een paar deden het niet (vlekkerig), gelijk gemaild en kreeg de volgende direct een nieuw pakketje binnen. Zo kan het ook hoor, als het een betrouwbare webwinkel is. Ik twijfel eigenlijk of ik niet weer de gewone ovulatie testen ga gebruiken of de digi van clearblue. Daar heb ik nog geen ervaring mee en ben toch benieuwd. Hoe duur zijn ze bij de kruidvat?
Via beslist.nl kijken. Staan diverse online-winkels. Moet je niet alleen kijken of ze het goedkoopst zijn, maar ook wat je eventueel aan verzendkosten kwijt bent. Heb zelf trouwens die dipstick Pro van sensitest gebruikt. 1 periode gebruikt en zwanger Goedkoop en effectief. Succes.
Ik koop ze gewoon bij de Kruidvat. Dit omdat het via internet toch weer duurder is door verzendkosten die er over heen komen...
Drogistplein.nl bestelde ik ze destijds.. Scheelde aanzienlijk met de kruitvat. Geloof 20 stuks voor 35 euro.. Maar dat is inmiddels alweer ruim 2 jaar geleden Verzendkosten waren gratis boven de 25 euro.
Bedankt voor het reageren meiden, hier kan ik wat mee. Ik zal eens kijken naar die sites en vergelijken (ook die met bijv.van.de kruidvat).
Vitaminestore was paar maanden geleden het goedkoopst en snel binnen! Echt groot verschil met kruidvat!
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je ze nodig bent.... of hoe lang je geduld het nog aan kan de winkel is vaak mijn beste vriend! Als ik het wil, moet ik het ook gelijk hebben haha
ik heb ze hier gekocht.. goedkoper kon ik niet vinden! Zoekresultaat - Vitatheek, de goedkope online drogist (ik zie nu net dat ie er al tussen staat hihi )
Vraagje, vandaag positieve ovulatietest, wanneer kan je dan het beste klussen? De dag zelf, of de dag er na....
Heb ze besteld via vitatheek. Wannabmom, zou vandaag klussen en morgen nog eens, just to be sure... Succes!