willen jullie even meekijken? Snap er niks van!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monieqje, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen dames, 15 en 16 januari heb ik in de loop van de middag / avond ovutestjes gedaan omdat ik het gevoel in me buik had zoals bij een eisprong. Dus dacht check het even en tot mijn verbazing was de test van de 16de donkerder :( Maar dat is veelste vroeg! De foto's staan in mijn album (1 in kleur & 1 in negatief) willen jullie even met mij meekijken of dit nou een posi ovutest is?
    Het zijn kv ovutestjes en heb de huls ervan afgehaald omdat het licht weerkaatste met een foto maken ;)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    volgens mij zijn ze beide niet positief hoor heb je nog door getest??
    Of ben je gestopt?

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    de 17de heb ik ook nog 1 test gedaan maar die was weer lichter...

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet met deze ovutesten getest, maar ik denk eerlijk gezegd ook niet positief.
    Heb je nog verder getest of niet?
    En let je ook op je cervixslijm?
    Groetjes Gwen

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    mij lijken ze ook niet positief , ze moeten net zo donker zijn als de controlestreep

6. Alita

Alita Niet meer actief

kruidvat ovutesten zijn volgens mij niet zo goed tenminste dat heb ik hier op dit forum al eens gelezen!!

7. isabella1980

isabella1980 Actief lid

Nov 16, 2009
    270
    0
    16
    Het zou toch wel kunnen gezien je korte cyclussen van 24 dagen. Als hij op de avond van 16 januari bijna positief was, zal hij die nacht wellicht knalpositief zijn geweest. Dat betekent dat je waarschijnlijk de 18e/19e je eisprong hebt gehad (gebeurd tussen 20 en 48 uur na pos. ovutest) + ong 14 dagen luteale fase, maakt een cyclus van 23 a 24 dagen. Toch??

Hoop dat je je ei goed hebt benut!! ;)

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Die zijn negatief, allebei. Je hebt altijd LH in je urine, dus variatie tussen dagen (qua donkerheid van het streepje) kan er wel zijn, bv. als je de ene dag net wat meer gedronken had dan de andere.

Een positieve ovulatietest heeft een tweede streepje dat even donker of donkerder is dan de controle streep.

Trouwens, deze zijn ook van kv en hebben prima gewerkt, en ik ben in die ronde zwanger geraakt ;)

Hier zie je ook dat ik de eerste dag licht had, toen zelfs NOG lichter, en opeens een knaldonkere streep de dag erna. Wat je zoekt is een piek, een heel snelle stijging van LH, dat gaat vooraf aan je ei. Je ei is gewoon nog niet geweest.

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    pppfff balen dat ik na 17de niet meer door ben gegaan met testen :( ik dacht serieus dat die van de 16de posi was omdat bijna net zo donker was als de c lijn (scheelde niet veel) naja we hebben wel lekker geklist in ieder geval hahahaha

Thanks meiden!

Share This Page