willen jullie even meekijken? snap er niks van!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door paniekertje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej dames,

Ben halverwege mn vorige cyclus begonnen met tempen.
    Laatste cyclus dus helemaal getempt.
    Nu vind ik het allemaal een beetje vreemd.
    Ten eerste al een hele lange ongi gehad.
    En naar mijn idee geen ei gespot. Gister eindelijk een verhoging, maar vanmorgen weer laag en onverwachts mn ongi begonnen (was er vanuit gegaan dat ie of de 25e zou beginnen, of dat het een hele lange cyclus zou worden omdat ik nog geen ie gespot heb).
    FF zet ook geen kruis, dus denk dat ik deze cyclus dus geen eisprong heb gehad.
    Kan ik dit wijten aan het ontpillen? Hoop niet dat ik onvruchtbaar ben of PCOS heb ofzo...

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik zou me nog geen zorgen maken. Volgens mij ben je nog aan het ontpillen. Vorige cyclus heb je gezien je temp geen ei gehad, maar ook dat hoeft nog niets te betekenen.

Wat ik niet zie in je kaartjes is of je ook je afscheiding controleert. Gedurende je cyclus verandert de structuur ervan en aan de hand daarvan kun je meer zekerheid krijgen of je al dan wel of niet een ei hebt gehad.

Ik zou zeggen kijk het nog even aan.

3. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Toto,

Bedankt voor je reactie!
    Nee, ik heb inderdaad niet gelet op het slijm. Dat wilde ik pas gaan doen als we in mei voor ons 1e kindje gaan. Ik denk dat het bij mij ook wat lastig zal gaan omdat ik een erg gevoelige baarmoedermond heb en daardoor snel bloed, heb daardoor ook vaak last van bruinverlies en dan is het natuurlijk moeilijk te zien of het vruchtbaar slijm is of niet. Ik kijk het inderdaad nog even aan. Ga deze cyclus nog doortempen, kijken wat er gebeurt. Vond mijn vorige cyclus sowieso al raar door de lange ongesteldheid (ben het normaal max een week, toen 12 dagen!) en dat ik na 24 dagen alweer ongi werd. Denk dat het inderdaad ook nog steeds ontpillen is.
    Je vraagt je misschien af: waarom temp je nu al, je bent nog niet bezig voor je eerste kindje? Ik ben voordat ik aan de pil begon 7 jaar geleden nooit regelmatig ongesteld geweest. Via het tempen hoop ik nu wat inzicht te krijgen in mn cyclus. Dus als we dan rond mei gaan beginnen we een beetje weten rond welke tijd we moeten klussen. Heb immers al zo lang moeten wachten, dan wil ik het ook gelijk goed doen ;)

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik ben nu helemaal de weg kwijt.
    Na 2 dagen licht bloedverlies vandaag alleen wat bruinig. Stelt bijna niks meer voor.
    Moet ik dit nou rekenen als mn menstruatie?
    En van mn temp word ik ook niks meer wijzer...

Deel Deze Pagina