tempkaarten willen jullie meekijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mmaammaa, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmaammaa

mmaammaa Lid

Jul 1, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    Gelderland

Dit was mijn tempkaartje van vorige maand.
    De cylcus duurde 50 dagen en weet niet 100% zeker of ik wel een eispong heb gehad of dat het een reactie was op de remicade.

En dit is mijn tempkaartje van dit moment.
    Wat denken jullie??
    Komt er nog een ei aan of word het deze maand niets???
    Alvast bedankt voor jullie reactie's

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Moeilijk te zeggen of hij nog gaat komen of niet. Het kan natuurlijk altijd nog, een late eisprong...

3. mmaammaa

mmaammaa Lid

Jul 1, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    hahaha ja klopt het is nogal moeilijk om dingen te voorspellen.
    Maar snap niets meer van mijn lichaam.
    Ook nooit gedaan hahaha.
    Ach jah er staat al een afspraak bij de fertiliearts in feb.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Helaas kun je er nog weinig van zeggen.Vorige maand zat je pas op dag 42. Het kan nu best wat eerder of later zijn. Ben je al lang gestopt met de pil? Want als dit een patroon is wat je altijd hebt, dus terwijl je geen pil gebruikt hebt, zou ik eens langs de dokter gaan. Heb je wel niet te lang geleden een pil gebruikt, dan zeggen ze meestal dat je geduld moet hebben.

Slik je foliumzuur? Ik ben onlangs veranderd van foliumzuur naar de etos multimix zwanger worden. Ik merk er nog neit zo veel van, want slik het nu pas een maand, maar wat ik bijvoorbeeld wel merk is dat mijn temperatuur ineens stabieler is. Dus wie weet doet het ook wel iets voor de lengte van je cyclus. Ik hoop het bij mij ook, want ik zit ook vrij laat. Niet zo laat als jij, maar toch, vorige maand op dag 26 en de cyclus ervoor op dag 32 geloof ik. Dus ik hoop dat het effect heeft en nu een stuk eerder komt.

Mijn buurvrouw had na het stoppen van de pil geen menstruatie. Zij is toen net als jij gaan temperaturen. Bleek ze de eerste keer een cyclus van 90 dagen te hebben. De tweede cyclus was ze ineens zwanger. Had achteraf 70 dagen geweest.

Heel frustrerend!! Helaas kan ik alleen zeggen om de 2/3 dagen klussen en blijven temperaturen.

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ehm, die artsopmerking kun je laten schieten, zie dat je al een afspraak hebt staan.

6. mmaammaa

mmaammaa Lid

Jul 1, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    hahah babke idd heb al een afspraak staan.
    Met mijn dochtertje zijn wij zwanger geworden met hulp van clomid.
    Dus ben wel bekend met geen eisprong.
    Alleen vond het vorige maand al zo raar dat ik waarschijnlijk een eisprong had gehad.
    Maar jah.
    En slik al sinds juni geen pil meer.
    Maar aangezien we met mijn dochter dus ook medicatie nodig hadden kan ik sneller bij de arts terecht.
    En foliumzuur slik ik alweer.
    Je weet maar nooit wat je lichaam doet (dat blijkt wel weer hahah)

Share This Page