Zit er al dagen mee, zou het wel of is het niets. Ik heb de foto's even in negatief gezet en zie wel iets. Jullie ook?
Als je banner klopt dan ben je wel heel vroeg met testen hoor meid. Om eerlijk te zijn zie ik ook niets. Ja als ik tuur maar ik kan dan ook inbeelden dat het er staat. Nog even geduld en dan pas kun je zeker weten testen.
Ik zie wel iets maar het kan ook indrooglijntje zijn. Je bent ook wel erg vroeg met testen aangezien je 13 dagen voor je nod zit. Dan kan je volgens mij nog niet positief testen. Zou toch nog eventjes wachten tot je of 2 dagen voor je nod zit of beter nog overtijd bent.
omdat ik altijd heel onregelmatig ongesteld ben weet ik eigenlijk helemaal niet of ik 13 dagen voor nod zit, banner gaat uit van me vorige cyclus. Aangezien ik al 13 dagen ovulatietesten gebruik maar nog geen ei gespot had, dacht ik laat ik eens een zwangerschapstest doen. Misschien heb ik wel een vroeg ei gehad dit keer.En toen zag ik dus heel licht een lijntje.
Ik zie idd ook wel een 2de lijntje, over een paar daagjes nog even een test doen! Succes meid! Liefs Agnes