goed posi test en nu niets te zien op de echo inwendig niet eens verdikt baarmoederslijmvlies en niets in de eierstokken en test super goed positief zelfs nog vanmorgen getest wat is dit
Gek geen idee eigenlijk. Heb je pas een miskraam gehad waardoor je nog positief test of ben je aan bepaalde medicijnen? Wist de echoscopiste niet hoe dat kan? Wil je sterkte wensen want vind het wel heel apart en zie dat je al een aantal mk achter de rug hebt.
geen miskraam of medicijnen en zij wist het ook niet en volgens mij was zij ook gyn weet niet zeker maar ik heb sinds een paar uur vreselijk veel pijn in me linker schouder dat kan een slecht teken zijn voor een bbm
Hee meis, wat rot zeg. Hoop niet dat het een bbm is. Krijg je meer pijn, bel dan aub de dokter. Heel veel sterkte! Dikke knuffel
dit doet me denken aan (mijn verhaal buitenbaarmoederlijke zwangerschap precies zelfde verhaal als jou ik zou na de dokter bellen en ook DUIDELIJK MELDEN je pijn in je schouder dat is een teken van buitenbaarmoederlijke zwangerschap en meld dat je 7 weken ben en artsen nix kunnen vinden en je al die tijd positief test laten ze desnoods hcg prikken dan kunnen ze aan de hand daarvan zien hoe hoog het is en ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitwijzen al denk ik dat je erg pech heb en die wel heb. wil niemand bang maken maar dit is precies mijn verhaal die ik ook had
cindy ze is bij dr arts geweest, update staat bij dr andere topic, ff bij alle berichten kijken bij haar profiel en dan kom je t tegen.