Hoeveel bussen voor MvM?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kiki80, Jan 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Misschien een hele gekke vraag. Ik ben nu bezig met de tweede week te plassen voor MvM, maar ik krijg denk ik maar vier, max 5 potten vol. Vorige week zat ik ook net op de vier. Voel me er een beetje opgelaten door, net alsof ik niet genoeg mijn best doe...wat jullie?

2. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Je hebt voor elke dag een "verse" fles. Het maakt niet uit of deze nou helemaal vol zit of dat er maar een klein beetje inzit. Ze zijn er al lang blij mee dat je meedoet!

Ik werk en ik kreeg de flessen ook lang niet allemaal vol hoor!

3. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    ik krijg ze ook niet allemaal vol hoor, komt ook omdat ik 40 uur werk.
    Maar tegen mij zei ze dat dat ook niet uitmaakte, maar dat ik wel iedere dag een andere fles moet nemen, ook al is ie niet vol.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    En ik die flessen maar vullen tot het randje!

5. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik was de hele dag thuis maar kreeg het ook niet vol hoor. ik moest ook elke dag een nieuwe nemen.

6. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    Ze zei tegen mij dat je iedere dag een nieuwe moet nemen. Dit is zodat mocht je een keer een dag hebben dat je urine niet bruikbaar is (door een bacterie of zo) niet alle urine wordt aangetast.
    Of zoiets...

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb maar 1 pot, door de feestdagen wa sik nauwelijks thuis, schaam me erg hihi..

Maar deze week zal ik proberen alles vol te krijgen hihi..

P.S. Niet dat ik er op zit te wachten maar wanneer krijg je je cadeautje, ik had een babyboek aangevraagd omdat ik er nog geen heb. Maar als het lang duurt koop ik er wel een..:D

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dat is apart, want dat is mij nooit verteld... Ik pakte gewoon een nieuwe fles als de een vol was. Ik had wel gemiddeld 7 flessen per week tot het randje vol, ook al werk ik ook 40 uur.

9. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Hier werd mij verteld dat het puur voor de frisheid is om elke dag een nieuwe te pakken zodat de flessen iets minder stinken, plas ouder dan 24 uur schijnt nog viezer te ruiken dan plas wat minder oud is ;)

Maar goed ik heb ook niet alle flessen vol na een week vermoed ik hoor, maar ja ik moet ook uitkijken dat ik niet te weinig drink en hoe minde rje drinkt hoe minder je plast natuurlijk ;)

10. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Ik kreeg het cadeautje pas nadat de laatste flessen waren opgehaald.

11. Niet meer actief

ik pakte ook pas een nieuwe fles als de een la vol was.
    Ik had wel een kratje boven en beneden staan.

Meestal had ik ook iets van 6 flessen vol

12. MomToBe

MomToBe Actief lid

Dec 18, 2006
    310
    0
    0
    Hallo,

Ik kreeg mijn cadeau.. het bordje met bestek van nijntje pas de laatste keer.. toen de flessen etc allemaal werden opgehaald... dus t/m je 16e week volgens mij...

Ik deed elke dag ook een nieuwe fles, maar er waren ook wel eens dagen dat ik het vergeten had of niet thuis was... dan had ik bijv. maar 1 krat (4flessen) dit is nooit een probleem geweest.

Succes!

13. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Grappig, ik heb mijn eerste kadootje al lang binnen!
    Ik kreeg het echt 14 dagen nadat ik was begonnen...
    Overigens lukt het mij ook niet om alles vol te krijgen en mij is ook gezegd dat ik steeds een nieuwe fles moet nemen vanwege de stank.

14. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Meid, alle druppels helpen, of je nu 10 kannen volplast of 4, maakt niet uit, sommige werken thuis dus kunnen meer in de kan plassen, ik had er gemiddeld 5 per week vol. Het is al fijn dat je mensen helpt, al zou je maar 1 kan volplassen doe je het al goed, er zijn helaas nog steeds velen die er niet aan meedoen wat veel jammerder is.
    Dus je doet echt wel je best hoor

liefs fredje

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Bij mij werd ook gezegd dat je elke dag een schone flesmoet gebruiken.
    In de periode dat ik zo misselijk was had ik maar 3 flessen ik kon er absoluut niet tegen. Met alles zijn ze al blij dus ik voel me niet schuldig ofzo...

Nu vrijdag de laate keer dat ze komen halen, door werk en feestdagen heb ik nu ook maar 2 flessen...

Ben blij dat het nu bijna klaar is hoor :D

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Gelukkig, ik ben dus niet de enige die ze niet alle acht volkrijgt....pfieuw.

NN ik heb het bestekje de tweede week al gekregen. Het bordje krijg ik de laatste keer!

Bedankt voor jullie reacties :)

17. Niet meer actief

:) :) :)
    Hahaha,
    En jij maar liters water drinken om die flessen vol te krijgen!
    Slapeloze nachten!

Hahaha

Share This Page