Ik heb op 12 september mijn mirena spiraal laten verwijderen.Ik heb op 17 september mijn eisprong gevoelt.op 1 oktober ben ik ongesteld geweest 2,5 dag maar nog nooit eerder meegemaakt.Ik heb rond 15 oktober ook geen eisprong gevoeld Ik dacht dat ik maandag ongesteld moest worden maar ben dit tot op heden niet geworden en er zijn ook geen tekenen van. vorige week mar 1 dag hoofdpijn en normaal een week ervoor 3 a 4 dagen. heb 4 testen gehad waarvan 2 licht positief en 2 negatief waarvan de laatste negatief was. Vandaag de dokter maar eens gebeld en ik zou worden terug gebeld. Nou de dokter had vanmiddag terug gebeld. Ik heb haar het probleem voor gelegd en ze zei dat ik nog een week moest wachten en dan weer een test moest doen.Ik heb gevraagd of het ook maandag mocht(kan niet zolang wachten haha) ze zei ja doe maandag maar is die weer negatief en ben ik nog steeds niet ongesteld dan moet ik dinsdag op spreekuur komen en dan overlegt ze met de gyn. voor eventueel een echo. Ze zei over de 2,5 dag dat ik maar ongesteld was dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn dat ik direct na het verwijderen van het spiraaltje zwanger zou zijn geraakt. Ze vroeg ook of ik me zwanger voelde maar dat is niet zo en bij mijn dochtertje had ik alleen last van moeheid en dat ook pas na een paar weken. Ze zei wel dat ik een bloedtest kon doen maar dat dat niet veel uitmaakte van een zwangerschapstest.... heeft iemand dit ook meegemaakt die wel zwanger bleek te zijn???
Lijkt me sterk dat je 5dg na de Mirena al een eisprong hebt gehad! Maar goed,je cyclus kan ook van slag zijn en heb je deze maand een lange cyclus dan vorige maand. Nog even afwachten dus..succes!
de eisprong gaat bij een mirena spiraal gewoon door en ik voelde echt de eisprong. ik ben ook nog nooit maar 2,5 dag ongesteld geweest. De dokter had het over een mogelijke innesteling waar ik zelf nog niet aan gedacht had dacht namelijk echt dat ik ongesteld was geweest ook al was het maar zo kort...