Negatief testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissDee, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Goedemiddag ladies,

Even een vraagje... denk zelf dat het niet kan... maar wie weet zijn er uitzonderingen.

Op dag 7 sex gehad, en op dag 10 eisprong. We zijn nu 2,5 week verder na mijn eisprong en de testen zijn negatief. ECHT negatief.
    Echter ben ik ook nog niet ongesteld geworden...

Kan er nog een kleine kans zijn.. of zeggen jullie nou je had nu al onderhand "iets" moeten zien.

Ik ben aan het ontpillen dus mijn lichaam is zowiezo van slag....

2. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Heb je een regelmatige cyclus?

3. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Weet ik niet, pas de 1e maand zonder pil.

Maar ik heb wel mijn eisprong gevoeld. Vandaar dat ik zeker kan zeggen dat dit 2, 5 week geleden was....

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    het kan 2 kanten op

Ontpillen want je bent net 1 maand gestopt met de pil
    Maar kan ook zijn dat je niet snel HCG aanmaakt en dat je pas op je nod of na nod positief test en dat je een late innestelling heb gehad

Geen bloed is moed he

5. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Sluit me aan bij Smiley..Hoe moeilijk het ook is, afwachten.

6. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hahaha geen bloed is moed ;)

Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Ik voelde mij precies hetzelfde als toen ik zwanger was van mijn dochter.
    Maar de testen liegen niet... En 19 dagen na eisprong is wel erg lang.... Het was nog niet de bedoeling, dus het is niet erg.... Manlief wilde eerst even wennen weer aan het idee en beschermd vrijen.... Hadden we alleen niet gedaan op dag 7 omdat ik dacht NIET vruchtbaar te zijn... Beetje dom I know... Leer voor de aankomende maand ;)

7. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Maar als je er eenmaal aan hebt gedacht dat het TOCH misschien zo kan zijn. Is het wel een erg leuk idee ;)

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat dag 10 je eisprong was ondanks dat je het meent te hebben gevoeld. pijn en eisprong momenten kunnen ook van elkaar afliggen.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je op dag 10 je eisprong hebt gehad, had je inmiddels ongesteld moeten zijn of positief moeten testen. Ik denk dus dat je iets anders dan je eisprong hebt gevoeld.

Ontpillen kan ook buikpijn opleveren. En soms voel je het groeien van een eiblaasje als je voor je eisprong zit, en niet de eisprong zelf. Dus je eisprong kan best een aantal dagen laten zijn geweest. Dan schuift je NOD ook op.

Deel Deze Pagina