eerste keer tempraturen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door meissie86, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoi Meiden,

Zoals mijn titel al zegt is dit mijn eerste maand tempen.
    Wat maken jullie van mijn kaartje?

Hij gaat zo veel heen en weer. In het begin heb ik een paar keer niet op de zelfde tijd getempt maar de laatste twee weken zeker wel.

http://FertilityFriend.com/home/47e83b

al vast bedankt

Ik weet niet of ik het kaartje zo goed heb gedeelt

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Voor nu zie ik er in ieder geval nog geen eisprong in. Na een eisprong begint je temp echt heel duidelijk te stijgen. Kijk anders maar even in mijn handtekening voor mijn kaartje. Het rode kruis is de eisprong. Als er een stippel kruis zou staan dan is FF er niet zeker van.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wacht even een paar dagen. Ben benieuwd of dag 16 je eisprongdip was en je temp deze dagen gaat stijgen.

Je hebt van jezelf wel een hoge basale temp, wanneer temp je als ik vragen mag?

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Nou vanmorgen dus een flinke dip 36.65
    Ff geeft meteen aan mogelijk niet vruchtbaar terwijl dat de afgelopen dagen mogelijk wel zo was...

Ik temp smorgens als ik wakker wordt voor ik uit bed ga zo tussen half 7 en 7
    Doe ik dat goed?

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    FF geeft aan dat je niet meer vruchtbaar bent door het slijm wat je hebt ingevuld. Geen vruchtbaar slijm is geen naderende eisprong. Vruchtbaar slijm heb je ingevuld van dag 14 - 16. Weet je je slijm goed te beoordelen?

Je tempt goed... elke dag rond dezelfde tijd (half uur verschil kan best) en meteen als je wakker wordt.

Je temp is nog niet aan het stijgen, dus je hebt zoals het eruit ziet geen eisprong gehad. Hij zou er nu toch wel aan moeten komen gezien de lengte van je cyclussen.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou inderdaad de afscheiding weghalen. Daar kun je je zo makkelijk in vergissen en dan raakt FF van slag om het zo maar te zeggen. Het is ook maar een programma natuurlijk.

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Aah bedankt! !

Vanmorgen flinke stijging dus denk dat ie woensdag is geweest. Maandag had ik een redelijke positieve ovu test. En woensdag steken... wie weet!!

Deel Deze Pagina