Hoi dames, Ik zit nu 2 dagen voor nod en heb vanochtend getest met een etos test. Binnen 1 min verscheen er een licht streepje. Ik kon het niet echt geloven, bang voor een indroog lijntje misschien? Maar hij was wel even breed als de controle lijn en blauw. Ik kon mezelf niet beheersen dus vanmiddag snel naar de kruidvat en daar de 2 voor 5eu testen gekocht. 2 uur niet gedronken en daar gelijk mee getest. Daar verscheen binnen 5 min ook een lichte streep, die na opdrogen steeds donkerder werd. Wat denken jullie? http://www.fotoverkleinen.nl/save_image.php?image=LmpwZ3x8MTM4Njk1Nzk0MU5OaW1hZ2UuanBnfHwzZDE2ZGNhYmNhOWU4ZGJmZjExZTVhNTNiN2FlNmI3Mg== Sorry trouwens voor de slechte kwaliteit foto. Is gemaakt met ipad
die van het kruidvat zie ik toch zeker wel een streepje zo een vaag streepje had ik ook bij mijn eerste test en ik was gewoon zwanger Dus een voorzichtige proficiat
Ik kan het nog niet echt geloven, ik denk dat ik de aankomende dagen nog veel ga testen Zou het dan eindelijk eens raak zijn na 2,5 jaar??