Ik zit nu op 9 dpo. heb met cb een smile gehad op zaterdag 30 november en zondag 1 december zou het een indrogertje zijn? Is van middagurine trouwens.[/ATTACH]
Ik weet het, het is echt een tuurtestje en ik ben zo ongeduldig, gek word ik ervan. test overmorgen nog wel weer. Dan moet hij donkerder zijn
Je kan zeker op 9dpo testen en ik zie een heel licht streepje zit nu ook zoals jou met hele lichte strepen zit hier op 10 dpo.
Ik zie ze ook! En hoefde niet heel erg te turen ( lees zowat m'n m'n gezicht op de iPad haha!! ) ik zag ze meteen van een afstandje!
Gefeliciteerd hoor16 weken gaat hard weet ik van mijn vorige zwangerschap nog. Ja zeker spannend. Ik hoop dat de testen oplopen. over 2 dagen post ik weer een foto. Dan zit ik 12 dpo. dankjulliewel voor het meeturen
Haha ik vind het een beetje eng om al te juichen. Zo vroeg. Ik voel hele lichte steekjes in mijn baarmoeder en af en toe ook in mijn lies. zou rap zijn. Ik ben pas oktober gestopt met de pil
Nou dames, ik denk niet dat dit een indrooglijntje meer is. Wel super al zo,n lijntje met 2 dagen voor nod. en een rijtje om tevergelijken. Het is echt denk ik ...