Hoi dames, Tot mijn blijdschap had ik dinsdag al een positieve ovulatietest op cd 13, normaal pas rond cd 18. Teststreep was duidelijk donkerder dan controlestreep, gisteren ook nog positief, maar nu beide strepen even donker. Vandaag niet meer positief. Gisteren en vandaag had ik heel licht bloedverlies. Ik denk een ovulatiebloeding?! Nu moet ik starten net utro de dag na mijn eisprong. Nu is mijn temp wel 0,2 gestegen tov gisteren, maar niet overtuigend tov mijn basale temp. Nu heb ik wel altijd een maar een kleine tempstijging. Ik ben een weekendje weg en slaap ipv samen met mijn man nu in een 1 persoonsbed, andere deken enz enz... Kortom: denken jullie dat mijn ei geweest is en zal ik vanavond starten met utro?
Nee ik zou echt wachten op de iets overtuigender stijging in temperatuur! Waarschijnlijk morgenvroeg de echte stijging en dan gelijk starten utro.
Ik denk niet dat je ei gisteren gesprongen is. Je temp vandaag is hetzelfde als eerdere waardes deze ronde.
Ja ik lees zulke wisselende verhalen. Soms lees ik een stijging tov je basale temperatuur en soms ook ten opzichte van de dag ervoor.
Dank jullie wel! Nou ik duim dat de temp morgen omhoog is. Dan start ik wel direct met de utro. Pffff het lijkt wel hogere wiskunde soms.
Temp is 36.5 gebleven. Ben toch gestart met utro. Weet niet of ik er goed aan doe, maar 36.5 is normaal voor mij een normale temp na ovulatie.
Nah niet helemaal verstandig omdat 36.6 meer jouw temperatuur na ovulatie is. En nu met de utrogestan is jouw temperatuur al niet meer betrouwbaar omdat die sowieso jouw temperatuur verhoogd. Maar uiteindelijk is het jouw lichaam dus als jij denkt dat eisprong echt geweest is kun je het er op gokken.
Het is inderdaad een gok. Ik zat zo te dubben wat ik moest doen. Toch ben ik er 90% zeker van dat mijn eisprong is geweest. Bloedverlies begon hier soms al op 6 dpo dus wilde ook niet te laat beginnen. Nou ja zoals gezegd ik weet dat het een gok is.
Oei. Ik had ook zeker nog niet gestart met de Utro. Jouw basaal ligt tussen de 36.3 en 36.5 deze cyclus dus pas bij 36.7 of hoger is er een ei geweest. Hopelijk gaat de utro nu niet je eisprong tegenhouden. Morgen zal je een stijging zien, maar helaas zal die niet "echt" zijn omdat utro nu je temp gaat verhogen. Hopelijk was je timing goed en is toch je ei al geweest.
Stel nou dat mijn eisprong niet is geweest, weten jullie of ik dan weer opnieuw een lh piek krijg? Overigens herkent ff wel een eisprong, ook al blijft mijn temp morgen 36.5 (heb dat even voor de vorm ingevuld)
Hoi dames, Ik kom hier toch nog heel even op terug.. Maandag testte ik met kv 2 voor 5, en ik dacht een mini streepje te zien (test weggegooid, ik dacht dat ik hallucineerde). Gisteren een testje gedaan en een licht, maar duidelijk zichtbaar roze streepje. Vandaag is het streepje ongeveer vergelijkbaar. Volgens FF zou ik nu op 14 dpo zitten. Zelf twijfel ik daaraan. Maar zie mijn verhaal hiervoor...ik ben a.s. vrijdag 2 weken geleden gestart met utro (300 mg per dag), daardoor is mijn temp natuurlijk vertekend. Hebben jullie ideeën wanneer mijn eisprong geweest is? En hoeveel dpo ik nu dus ben? Ik snap dat er niet meer alles over te zeggen is door de utro, maar een gokje mag ook
Gezien jouw ovulatietesten denk ik cd 16 eisprong dus nu 12 dpo. Heb je foto van jouw test? Altijd leuk. Ow ja gefeliciteerd
Lief dat je zo snel reageert. Ik vind felicitaties nog een beetje eng en vroeg. Heb ook wat bloedverlies enz. Dus ben vooral heel erg zenuwachtig haha. Test is ook niet opgelopen t.o.v. gisteren, dus ik houd mijn hart vast. Hopelijk komt het streepje een beetje over na het uploaden.
ik zie hem meteen, idd even afwachten hoe het verder gaat. enne hcg verdubbelt elke 2 dagen, dus is het beter 2 dagen ertussen te laten met testen
Prima streepje voor 12 dpo zie hem ook gelijk. Inderdaad blijft het spannend hoop dat het doorzet voor je!