Thanx ladies! Ik ga heel hard duimen en blijf rustig doortesten (ben te ongeduldig om er een dag tussen te laten )
Dat stelt me gerust ten opzichte van de donkerte van het streepje. Dank ladies, jullie zijn mijn experts. Heel fijn dat jullie zo trouw en kundig antwoorden.
En nu 13 dpo O wat baal ik van het uploaden, in het echt zoveel duidelijker dan gisteren, maar hier valt het tegen
Haha maar blijft minder duidelijk dan in het echt, maar stond er veel eerder en ik testte de afgelopen dagen in de middag veel donkerder dan de ochtend.
Helaas ik ben bang dat het niet goed is. Blijf bruin en roze verlies houden. Testje is lichter en clearblue zegt niet zwanger. Pffff na bijna 1.5 jaar zou dit wonder zo enorm welkom zijn.
In alle hectiek ook nog vergeten te tempen Heb dat nu gedaan (na weer 2 uur slaap) en is 36.8, maar is niet betrouwbaar natuurlijk
Temp is 36.7 (gedaald dus ondanks de utro)en ik heb nu veel helderrood bloedverlies en buikpijn. Dank voor jullie hulp. Op naar de volgende ronde.