Hoi meiden! Het lijkt erop dat ik eindelijk mijn ei in de smiezen heb. Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds in twee en een halve week geleden mijn mirena goodbye heb gezegd. Ik had nog ovu testjes van mn vorige x liggen met de houdbaarheidsdatum van april 2013 (!!!) dus uiteraard nieuwe gekocht. Maar blijkt dat die het ook nog hartstikke goed doen. Vruchtbaarslijm is ook al gespot vanmorgen. Dus gisteravond flink mn best gedaan. Vanavond weer? Morgen weer? Overmorgen weer? Wat zouden jullie doen? Ik ga in ieder geva door met testen totdat ie lichter wordt. Vaak voel ik mn ei ook wel. Oh en nu ingedroogd is die laatste groene (oude ovu testjes) echt donkerder.
Denk vandaag positief, maar test even door voor de zekerheid. Zou het sowieso vanavond/morgen/overmorgen gezellig maken. Of evt morgenavond als je niet elke dag wil en gisteravond nog gezellig hebt gemaakt
Ik wil wel elke dag hoor hihi! Maar dit lijkt toch wel op een eisprong? Mijn arts vertelde dat er bij de gyn gezien was dat ik symptomen van PCOS had 4 jaar geleden.
Overigens denk ik hem wel keihard te voelen. De hele middag zo'n pijn gehad daar. En dat had ik steeds de afgelopen maanden. Incl vruchtbaar slijm. Toch wordt een mens zo onzeker door zo'n bericht