Ik zou ook nu testen Wat spannend! Ik heb trouwens ook elke keer het gevoel dat er een ovulatie aankomt, inclusief helder slijm. Maar ben toch echt zwanger Dus ook dat kan een zwangerschapskwaaltje zijn.
Ik oook! @proudmommy1982 Laat ons niet langer in spanning meid haha! Ik zelf denk dat je hartstikke zwanger ben hoor
Hallo meiden lief dat jullie aan mij denken. Dit is het resultaat. Ben in januari uitgerekend. Superspannend
Prachtige test meid! En nog een januari kindje! Mijn uitgerekende datum is ook in januari haha! GEFELICITEEEERD!
Wat een prachtige test en wat knap dat je zo lang hebt kunnen wachten. (voor mij doen is het lang). Gefeliciteerd en geniet ervan en wat fijn zo een groot gezin.
Dankjullie wel allemaal. Ben er superblij mee.❤❤❤ De kwalen zijn echt intens aanwezig. En mijn buik is niet meer te verbergen al is de helft alleen darmen hahaha. Ik ga er zoveel van genieten. Ik heb namelijk bij al mijn zwangerschappen HG. Liefs❤
Dankjullie wel ❤ Hoop het ook niet maar zoals het nu naar uitziet ben ik zeker van wel. Maar we hebben het er voor over ❤❤❤
Gefeliciteerd!!! Ik denk dat je de andere code moet pakken. (Vaak staan er twee) Of er staat ergens perongeluk een spatie.