Ik zit nu 3 dagen na m'n NOD. Bovenste foto was op NOD en de onderste foto van vandaag. Vinden jullie dat het goed gestegen is? Vorige maand heb ik een vmk gehad met 4+3 na week van rare testen die langzaam opliepen en weer afliepen helaas. Ben dus ontzettend onzeker, heb ook vaak last van buikkrampen etc, komt dit dan door de groeiende baarmoeder of toch een voorbode op een vmk pff. Bij m'n dochter was m'n test op NOD echt al een knalstreep en nu 3 dagen later nog steeds geen knal. Goed, genoeg gezeurd.. Iemand met een positieve ervaring?
Hij is mooi opgelopen vind ik! En daarnaast is de controlestreep van de bovenste een stuk donkerder dan die van de onderste, dus dan is ie in verhouding zelfs nog verder opgelopen dan dat het nu lijkt. Gefeliciteerd, ik duim voor dat het nu goed blijft gaan.
Zou kunnen, heb echt geen idee, weet dat ik altijd een cyclus heb van 30 dagen. Op 12 en 13 september had ik krampen denk dat dat de innesteling is geweest? Kan volgend mij geen eisprong zijn geweest, want ben na 7 september niet meer intiem geweest...
Vaak voel je de innesteling niet, maar wie weet. Bedoelde met mijn opmerking in ieder geval niks negatiefs. Je oploop is hartstikke mooi. Straks bij de echo hoor je wel hoe ver je echt bent. Maar misschien ben je dan iets korter zwanger dan je zelf denkt, of je maakt deze keer wat later hcg aan. Ik had achteraf op 14 dpo ook een redelijk licht streepje. Zeker niet zo donker als sommige knallers die ik hier soms op 12 dpo al zie.
Ik denk toch je eisprong, daar komt je streepje mooi mee overeen. Innesteling 2 weken geleden zou al een enorme knalstreep geven! Gefeliciteerd, er is toch een zaadje die het vanaf 7 september heeft uitgehouden