Goedemorgen meiden, Eerder deze week opende ik al een topic, omdat ik vermoedde dat mijn ei misschien al geweest was. Nu denk ik dat ik m nu ongeveer pas heb. Ik ben iets later begonnen met tempen deze maand, (cd15) mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 36 dagen met een lf van 13 dagen. Alleen snap ik niks van mijn temp deze keer! Op cd15 heb ik 1 glaasje wijn gehad, cd 16 op een feestje een paar glaasjes gehad dus die temp op discarded gezet. Maar verder vond ik mijn temp ook best hoog tov normaal. Ik twijfel over welke temp ik op 11/4 moet aanhouden. Toen ik aan het tempen was en m eruit haalde (hoor soms de piepjes niet dus dacht dat ie al klaar was) ging de thermometer pas piepen dat ie klaar was toen stond er 36.79. Omdat ik twijfelde of die dan wel geldig was heb ik meteen nog een keer getempt: 36.88, vond ik veel verschil dus nog een keer en was die 36.92! Welke moet ik nu aanhouden..? Heb in FF nu even de eerste temp aangehouden Ik heb ook ovulatietesten gedaan. Deze begon donkerder te worden in de middag van 9/4, was op 10/4 positief maar knalde pas gistermiddag op 11/4. Daarna liep die weer af, en nu is hij weer helemaal negatief. Ik heb 8/9/10 April echt eiwit achtige en waterige afscheiding gehad. 11/4 was er geen eiwit achtige afscheiding meer te bekennen alleen nog wat nattig, maar totaal niet rekbaar. Tot nu toe vandaag helemaal nog nergens last van qua afscheiding. In de nacht van 10/4 op 11/4 werd ik ontzettend misselijk, dit heeft aangehouden tot gisteravond (11/4) 19:00. Daarna was het in eens weg, nergens last meer van terwijl ik de rest van de dag echt een aantal keer bijna heb overgegeven. Ook werd ik gister wakker met een beetje een beurs gevoel in mn onderbuik en heb ik overdag een zeurend gevoel gehad rechtsonder in mn buik, ik nam aan dat dit mijn ovulatie was, alleen zou mijn temp dan niet vanochtend hoger moeten zijn geweest? Deze dingen heb ik eerder niet gehad. Temp kaartje staat in mn handtekening, ik kom er niet meer wijs uit.. wat denken jullie? En zijn we dan nog op tijd geweest? We hebben 10/4 om 11:00 de laatste keer “geklust”. Helaas is mijn vriend nu een paar dagen weg ivm werk, dus zit verder klussen er ook niet meer in..
Dankjewel voor je reactie! Hoop dat je gelijk hebt en dat ie dan vandaag was. Ovulatietest van vanmiddag was toch weer positief. Hopelijk schiet mn temp morgen nog omhoog! Anders denk ik echt dat de kans deze maand verkeken is... temp morgen even afwachten en fingers crossed
Ik ben vanochtend 1,5 uur eerder wakker geworden dan normaal, heb toen voor de zekerheid getempt (thermometer ligt gewoon op t nachtkastje, dus heb me niet bewogen oid) vervolgens weer in slaap gevallen en op t normale tijdstip ook getempt. Als ik het normale tijdstip aanhoudt, dan was mn temp 36.90 vanochtend. Als ik de andere aanhoudt 36.72
Dankjewel! Waardeer het dat je met me mee kijkt! Zouden we dan nog op tijd zijn geweest als we dinsdag voor t laatst seks hebben gehad..? Of is de kans dan niet meer zo groot?
@RoGiJuLi zou je nog eens mee kunnen kijken? Vanochtend moest ik er helaas vroeger uit dan normaal dus heb ik 1,5 uur eerder getempt, Ik heb nog een halfuurtje kunnen rekken, en dus 1 uur voor mn normale temptijd weer getempt. Beide keren was het 36.89. Ik heb geprobeerd rekening te houden met dat ik dus eerder op moest, door ook 1,5 uur eerder naar bed te gaan (geen idee of dat zin heeft eigenlijk?) Is deze dip normaal? Komt het dan door het eerder tempen ondanks dezelfde slaapuren? Of zou die sowieso dan al een dipje hebben?
Je hebt dus dezelfde aantal slaapuren gehad als normaal Het dipje nu komt ws door het gele lichaam . Dat is heel normaal op 4 dpo
Dankjewel voor je reactie! Dus als je dezelfde slaapuren hebt gehad maakt t niet zoveel uit? Moet ik t bolletje dan open laten? En moet mijn temp morgen dan weer hoger zijn?
@RoGiJuLi sorry dat ik je nu ALWEER iets kom vragen Ik ga net plassen en er kwam een beetje wit slijm met bloed mee, ong de grootte van een euro munt, en met vegen steeds wat roze mee. Hoort dat ook bij dat gele lichaam?