Dag allemaal! Ik hoor graag wat jullie van deze test vinden. Lijntje stond er vrijwel direct op maar ik vind hem niet duidelijk. In het echt lijkt ie rozer dan op de foto. Ik ben eigenlijk 1 dag te vroeg met testen. Alvast bedankt!
Ben ik de enige die vindt dat het niet goed doorgelopen lijkt? Ik zou er nog een doen voor de zekerheid.
Oh nee, daar kun je helemaal niks mee Blijft het dus nog even spannend voor je, potverdorie. Hopelijk straks wel duidelijke testen! Ik ga voor je duimen!
Ik weet dat ik eigenlijk niet meer moet kijken, maar ik lijk nu toch wel wat te zien? Moet ik hier wat van denken of gewoon als te oud en dus ongeldig beschouwen?
Dit zijn testen die vaak vals positief zijn. Ik zou toch weer gaan voor de kv 2 v 5 en morgen testen. Als er dan een streep staat, is ie zeker positief, want dan ben je ook alweer 2 dagen verder en zou je oploop kunnen zien.
Hè wat vervelend Wat me opviel aan de eerste test was dat er niet echt een streepje stond, maar dat het hele vlak donker was rechts.. Superbalen! Wanneer verwacht je je menstruatie?