Mijn laatste menstruatie was 18 mei ( regelmatige menstruatie )Ik zou dan nu bijna 8 weken zwanger zijn Echter had ik afgelopen maandag geen kloppend hartje Enkel een vruchtzakje en dooierzakje.....termijn komt niet overeen Afgelopen maandag gaf de echo 5 weken en een paar dagen aan 30 mei heb ik een wat bloed in mn inlegkruisje gehad, en flinke buikpijn waarvan ik dacht dat dit innesteling was Maar kan dus ook een ovulatiebloeding zijn geweest 29-5 seks gehad. ...de enige keer die week 13 juni teste ik positief ( daarvoor negatief ) In dit geval kom ik wel op iets meer dan 5 weken uit en zou ik een late eisprong hebben gehad Maar dan zijn daar de 2 weken vanaf de laatste menstruatie niet bijgerekendTel je op een echo ook vanaf de laatste menstruatie?En ben ik dus idd korter zwanger???
Hoi Pandora, als je op 13 juni positief hebt getest, zou je afgelopen maandag wel echt een week 7-8 zwanger moeten zijn. Als je dan een zwangerschap hebt overeenkomstig met 5-6 weken, moet je er wel echt rekening mee houden dat het niet goed is. Ik heb de echo natuurlijk niet gezien, dat maakt het altijd lastig voor ons, maar aan je verhaal te horen denk ik dat het geen goede zwangerschap is... Sterkte. Groetjes Brigitte