Hai dames, ik snap er niets meer van. Ben nog steeds niet ongesteld. Kan evt morgen nog, ik ben bij mijn huidige banner uitgegaan van mijn gemiddelde cyclus. Ik voel ben vandaag met vlagen misselijk, ben extreem moe en heb af en toe hele lichte steekjes in mn buik. Ben steeds erg koud terwijl ik het 20 graden in huis heb en moet ook wat trillen momenteel. Uiteraard kan ik morgen nog gewoon ongesteld worden, ik heb wel heel lichtbruine afscheiding sinds gisteravond. Ik heb zojuist een KV test gedaan maar deze is negatief. Niet met ochtendurine en ook 1 keer gedronken binnen 2 uren. Niet helemaal volgens voorschriften dus, maar ik kon mezelf weer niet in de hand houden. Stomme testen ook. Ik begrijp het niet meer. Zou mn lichaam me nu echt voor de gek aan het houden zijn of zou het deze maand zijn gelukt?
Wat vervelend!! Ik weet er alles van en ook hoe naar het is als je dan toch negatief test! Ik hoop natuurlijk dat je snel een positieve test heb en als het niet raak is dat de duivels snel zullen komen zodat je aan de volgende ronde mag beginnen. Ik duim voor het eerste natuurlijk
Dank jullie wel voor de berichtjes! Ik hoop idd dat de duivels snel komen of dat ik morgen/overmorgen eindelijk een positieve test heb.
Klinkt toch veel belovend en er zijn ook veel vrouwen die pas na NOD positief testen! Duim voor je en hou je in de gaten Waren die bokkepootjes dus toch een teken...