Hoi allemaal, Doordat ik op woensdag 7 oktober een vroege miskraam heb gehad weet ik natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong en NOD zijn geweest. Wel weet ik dat ik opnieuw zwanger ben! Hebben jullie ervaring met het oplopen van de Sensitesten? Op de foto zie je het lijntje donkerder worden van dinsdag 3 november tot en met zaterdag 7 november. Ben benieuwd wanneer jullie denken dat de NOD was weet dat je met Sensitest vroeg kunt testen. Woensdag 4 november digital clearblue gedaan, die gaf 1-2 weken aan. Maakt uiteindelijk allemaal niks uit! Maar ben nieuwsgierig thanks!
ik twijfel of eerste dag van bloeden of dag van miskraam (verlies vruchtje, maar in geval van vroege miskraam weet je dat denk ik niet) Niet echt antwoord op je vraag dus, maaaar wel van harte gefeliciteerd!!
Ik denk ook NOD vandaag, of misschien gister. Gefeliciteerd meid! Spannend zo na een miskraam. Komt vast helemaal goed
Bedankt! ben benieuwd! Zeker spannend, maar het voelt echt zo goed deze keer! Jij ruim 8 weken zie ik, gefeliciteerd!