Willen jullie even meeturen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door EmilyAimee, 17 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

    Wij zijn nu iets meer dan een jaar bezig voor een derde kindje en je zou zeggen na 2 kinderen weet je het zelf wel allemaal.. en toch twijfel ik
    Afgelopen zaterdag had ik ineens een ongemakje die ik direct herkende van mijn vorige 2 zwangerschappen maar na een jaar durf ik niet zo goed hoop uit te halen.

    Eergisteravond weer hetzelfde en kon me nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus toch maar testje gedaan en waarempel waar het afgelopen jaar mijn testen wit bleven als ik dag overtijd was zag ik nu 2 dagen voor nod direct een licht 2de streepje verschijnen.
    Maar zo licht dat ik twijfel of dat wel goed is eigenlijk want met mijn beide dochters waren ze gelijk goed duidelijk.
    Vanmorgen met ochtendurnie getest en wederom maar een heel licht streepje terwijl ik dacht met ochtendurine zou die streep toch stuk duidelijker moeten zijn.

    Ik twijfel eigenlijk een beetje nu of ik die streep wel zie of het is dat ik het wil zien zeg maar.

    En als tie zo licht is gaat het dan wel goed of is dat een voorteken dat het een vmk zou kunnen zijn (wat ik niet hoop natuurlijk) ik zit 1 dag voor nod dus weet dat ik eigenlijk nog niet had moeten testen maar ja de nieuwsgierigheid won het dit keer.

    Verbeeld ik het me of is het echt zichtbaar?

    De bovenste foto zijn een zw en ovu test..de bovenste is de zw test.

    De onderste foto zijn zw testen.
    De onderste daarvan is van vanmorgen de andere 2 van gister.

    Dank voor het mee turen alvast!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik denk dat deze wel Positief zijn. Maar ik weet niet welk merk dit is?
    Wellicht had je je eitje niet 14 dagen geleden maar 10 ongeveer.
    Ik zou eens in de winkel kijken voor een predictor die geven echt alleen een streepje als t raak is!
     
  3. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Er valt wel wat te zien op de tests. Misschien kun je een predictor proberen?
    Die geven al vroeg duidelijke strepen. Spannend :)
     
  4. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Had bij deze zwangerschap ook zo een streep 2 dagen voor NOD en ben inmiddels 17+weken zwanger.

    Deze zijn de sensitest testen toch als ik het goed zie?
     
  5. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    Deze testen zijn van zo'n totaal pakket zoveel ovu testen en zoveel zw testen voor 28euro.
    Heb gister wel gelijk de kruidvat testen 2v10 gehaald maar die wilde ik vanmorgen ook doen maar zag nog steeds maar vaag streepje op deze komen dat ik dacht ik wacht nog wel even met die kruidvat tot hij wat duidelijker wordt hopelijk.

    Ohh dat geeft toch wel beetje hoop girlmom1989
    Gefeliciteerd!!

    Gek he dat ik toch weer onzeker bent ookal heb ik al 2 kinderen.
     
  6. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ik had ook zulke dipsticks en die bleven bij mij ook licht. De predictor was heel duidelijk (voor nod) en de kruidvat 2 voor 5 werd ook al snel duidelijk (na nod). Ik zou een predictor halen als ik jou was dan kun je vandaag nog duidelijkheid hebben!
     
  7. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dankje hier kreeg ik met diezelfde pas een week na NOD een duidelijke streep, en daarna heb ik de CB digital gedaan om zekerheid te hebben dat het goed ging.

    Zou zeggen doe de kruidvat test overmorgen om zekerheid te hebben.
     
  8. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    Dat zei manlief ookal inderdaad haal nou gewoon die dure dan weten we het zeker.
    Morgen of overmorgen idd maar met de kruidvat testen dan is het hopelijk duidelijk....spannend toch weer dit hoor
     
  9. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ze lopen wel op zo te zien, dat is al een goed teken. Je hebt wel gelijk dat ze wat aan de lichte kant zijn, maar dat zegt niet echt iets. Gewoon lekker doortesten :) uiteindelijk weet je het pas echt als je niet ongesteld wordt
     
  10. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    Dat is idd nog 1 dagje afwachten.
    Al heb ik wel de alom bekende krampjes maar die heb je ook als je wel zwanger bent maar merk ondanks dat ik me had voorgenomen daar geen aandacht aan te besteden dat ik bij zo'n kramp denk ai zie je wel komt er toch aan helaas.

    Morgenochtend maar testen met de kruidvat hopelijk dan een wat duidelijkere streep
     
  11. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik zie wel vaker (lees bijna altijd) dat dames op deze testjes lichte streepjes hebben en op de predictor en Kruidvat een duidelijke streep. Je kan gewoon nu al testen met de Kruidvat. Je moet dan even 2 uur niets drinken.
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd!

    Morgen even testen met een predictor :)
    Grote kans dat je ei later was en je hcg daarom nog niet zo hoog is :)
     
  13. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    Dat probeer ik idd nu ook vol te houden en even het drinken te reduceren want moet te regelmatig naar de wc doordat ik veel drink dus nu ff stop op het drinken en dan straks hopelijk een duidelijke streep op de kruidvat test
     
  14. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw

    Ik gebruik al geruime tijd ovutesten van clear blue en hou het bij in ovukalender en ei kwam netjes op de 4de ;)
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Okay en wanneer was de ovutest positief?
     
  16. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Als je ovu test 4juli positief was, is je eitje 5 of 6 juli gesprongen. Dus je nod is 2 daagjes verder weg dan jij dacht ;) streepjes lijken mij goed voor die termijn, ik zie op alle testjes al lichte oploop. Ben benieuwd naar je Kruidvat test!
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    :)

    Dan was je ei op uiterlijk 6 juli.
    Vandaag dus 11 dpo en dan kloppen de streepjes heel goed met je termijn :)
     
  19. EmilyAimee

    8 apr 2019
    23
    12
    3
    Vrouw
    5 en 6 juli waren de testen idd alweer minder positief dus zou idd goed kunnen. Dan komt het idd wel overeen.

    Hoef nog steeds niet naar de wc..
    Ik wacht geduldig..ben benieuwd of ik wat te zien krijg op die kruidvat test enof de hoop niet gelijk de grond ingeboord wordt doordat die nou net wit blijft hahaha.

    Ik ben benieuwd zodra ik getest heb laat ik het weten
     
    Jeansflower en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  20. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend! Ik volg even:thumup:
     

Deel Deze Pagina