Hoi dames, Na 3,5 jaar proberen, clomid, IUI behandeling verder kregen wij van de zomer te horen dat icsi enigste optie is om zwanger te kunnen raken...drie weken geleden hebben we ons intake gesprek gehad en daar had ik aangegeven dat ik sinds augustus geen menstruatie heb gehad..tijdens een inwendige echo gaf de gyn aan helemaal niks te zien en dat we nu moesten wachten tot mijn menstruatie en dan konden we beginnen met ivf / icsi de afgelopen dagen had ik last van maagzuur en dat ik zo moe ben...uiteindelijk gisteravond een test gedaan en binnen 20 seconden kreeg ik twee hele donkere streepjes!!!!! Ik was in shock en dus vandaag een cb gedaan en daar kreeg ik als uitslag zwanger 3+ 😃😃😃 Echt de wonderen zijn de wereld nog niet uit en nu na al die hormonen en behandelingen ben ik alsnog zwanger door helemaal niks te gebruiken 😃
WAUW ! wat geweldig na zo'n lag traject! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! We raar dat de gyn niks kon zien dan? 3 weken geleden had je de afspraak en je test zegt al 3+. Dan was hij/zij misschien wel net die week verwekt Geniet er van!