wat kan dit zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik ging vannochtend plassen en ineens zie ik eem hele sliert slijmxmet een beetje bloed gemixt ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus. Iemand enig idee wat dit kan zijn

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vruchtbaar slijm :) denk dat je vruchtbare dagen zijn begonnen :D

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik heb dit eens gehad rond mijn eisprong. Misschien is dat bij jou ook het geval?

4. Sarahhhh

Ooh op dag 11 al? Aangezien me cyclusse zo lang zijn maar dan is t spannend heb nog nooit eerder vruchtbaarslijm gehad

5. Sarahhhh

Ooh heb helemaal misgerekend ik zit oop dag 9.. kan ik dan al vruchrbaar slijm hebben

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dan heb je wel een hele korte cyclus. Maar zou kunnen.. anders even ovulatietest doen. Dan kun je het controleren.

7. Sarahhhh

Nergens meer last van gehad laatste tijd wel maagzuur en misselijkheid en lage rugpijn

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik lees in je onderschrift dat je een paar cycli de pil hebt geslikt. Hou er rekening mee dat je lichaam nu volledig in de war kan zijn.

9. Sarahhhh

Ja maar het was één keer een slijm draad met een druppeltje bloed en voor de redt geen oast gehad

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En verder kun je vruchtbaar slijm al vanaf 5 dagen voor de eisprong verliezen. Vruchtbaar slijm duidt dus NIET op de eisprong zelf!

11. Sarahhhh

Ohja daar had ik even niet aan gedachtt :$. Nu last van t volgende:
    - opgezette buik
    - misselijk
    - moe
    - duizelig
    - maagzuur
    - steken bij bm

Had trouwens gister ff n ovulatie test gedaan maar er was geen streepje te zien. Dus weet niet of die al geweest is of nog komt

Deel Deze Pagina