Even ervaringen gezocht.. 1e zwangerschap was ik in ronde 2 zwanger, dat werd een miskraam. Direct ronde erna was ik zwanger van mijn dochter. Nu zitten we in ronde 6, ronde 3 hele lichte test dus waarschijnlijk vmk. Maar ergens maakt het mij ongerust dat het zo anders gaat dan de vorige keren. Meer dames waarbij het zo liep/loopt?
Toevallig is hier laatst een vergelijkbaar topic over geopend, misschien vind je daar herkenning? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/611467-zwanger-worden-2e-kindje-lukt-niet-fertiliteits-onderzoek-zijn-allemaal-goed.html
Hier ook.. 1e kindje bij 3e ronde raak. Nu al ruim een jaar "bezig". Nu wel in korte tijd 2 keer zwanger maar beide keren miskraam. Had het niet verwacht, dat het ook zo moeizaam zou kunnen gaan.
Zeer herkenbaar !!! Toen we voor de eerste gingen was ik in ronde 2 zwanger, werd een mk. Nadien zwanger in ronde 3 (eigenlijk ronde 2 want ronde 1 heb ik een maandje pauze genomen). Nu voor een tweede aan het gaan en we zitten nu in ronde 7, nod is volgende week. Ik begin nu wel een beetje ongerust te worden.
Heel herkenbaar! Van m'n dochter zwanger in ronde 2. En nu...inmiddels beland in ronde 17. Orienterend fertiliteitsonderzoek inmiddels achter de rug, daar is niks uitgekomen; alles normaal. Mijn dochter is gehaald met een spoedkeizersnede...ik heb nu een stemmetje in m'n hoofd dat het door het litteken misschien niet lukt...
Hier andersom, 1ste duurde 4 jaar. Voor 2de ivf traject gestart maar werd niets....toen zelf geprobeerd en eerste maand raak!
Heel herkenbaar! 1e kindje in de eerste maand na het ontpillen raak en nu ronde 24 geloof ik... Nu serieus plannen aan het maken om naar de huisarts te gaan... Maar heb toch ook zo iets van, h We hebben bewezen het te kunnen, dus het zou goed moeten komen...