Ik kom hier voor het eerst Maar hoe werkt deze methode om zwanger te worden \ ik weet wel dat je elke morgen je temperatuur moet bijhouden Hoe betrouwbaar is deze methode?? Waar vind ik kaartjes om de temperaturen in bij te houden? En moet je gelijk beginnen op dag 1 menstruatie? Alvast bedankt voor het informeren
Als je op mijn link klikt in mijn handtekening kom je bij mijn kaartje. Rechtsboven kun je dan een account aanmaken. Het is heel makkelijk. Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Elke dag je temp invullen, zelfde tijd voordat je opstaat en de site zet dan een kruis op de dag van je eisprong. Achteraf weliswaar, maar je weet dan wel zeker wanneer je eisprong is geweest. Als je temp omhoog gaat en drie dagen hoog blijft (verschil van 0,2 of 0,3 ongeveer) dan zet hij het kruis. Ik doe het in combinatie met ovulatietestjes en ik wee hierdoor dat ik mijn eisprong heb op de dag van mijn positieve ovulatietest. Toch handig om te weten. Je begint gewoon nu met tempen en als je dan ongesteld wordt dan heb je gelijk cd1 te pakken.