toevallig ging ik net naar de wc en veegde ik wat roze af...jammer zal wel nod aan komen.. maar normaal altijd mijn hele leven al zo geweest als ik ongesteld werd barste er altijd een vulkaan zeg maar was nooit een klein beetje bloed als ik ongesteld moest worden maar meteen storm zeg maar! dus daarom vindt ik dit zo vaag iemand hier ervaring mee? dit kan geen innesteling meer zijn toch/?
Nee het lijkt me eigenlijk niet dat dit nog de innesteling kan zijn omdat je al een tijdje terug je eisprong hebt gehad. Maar goed, er zijn wel raardere dingen gebeurd hier op het forum. Zou wel jammer zijn als je ongi zou worden. Je hebt zo'n mooi kaartje!
ja daarom! maar moet mijn temp dan weer niet net als het begin liggen 36,3 als je ongi wordt hij is nu 36,7 dus vandaar!
Je temp hoeft volgens mij bij het ongi worden niet gelijk op het peil te zijn als je lage temp. Het is wel zo dat hij zakt tijdens de tempcyclus.
oh oke dat is die dus nu aan t doen hahaha bedankt voor je advies! even kijken hoelang ik die roze afvegen blijf houden of dat het straks echt rood is hahaha maar goed op naar de nieuwe kansen!