Hallo dames, Dit keer in ronde 5 voor het eerst een eisprong! Op dag 16 een positieve ovu test, en op dag 17 mijn ei gehad, dit is duidelijk uit mijn temp te halen, en dus ook voor het eerst een kruis... Nu vanmorgen op dag 4 dpo ineens een tempdaling van 0,2. Wat kan dit zijn, ben ook weer zo bang dat mijn temp verder daalt en mijn kruis weer verdwijnt net als vorige maand... Wat denken jullie? http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3
een dipje op dag 4 kan goed hoor. Je temp is goed omhoog gegaan, dus ik denk wel dat je een eisprong gehad hebt, gezien het kaartje dan. succes met wachten
Een tempdip op dag 4 is nog niets om je zorgen over te maken! Ik geloof ook dat je een eisprong hebt gehad en als je temp maar boven de rode lijn ligt is het goed!
Dus ik maak me misschien onnodig zorgen? Vorige maand heb ik ook geen positieve ovu testen gehad dat was deze maand voor het eerst... Ik merk het ook aan pijnlijke tepels, dat heb ik ook niet eerder zo gehad.... Ben gister wel later naar bed gegaan dan anders, maar goed dat was eergister ook en gisterochtend was mijn temp wel lekker hoog. Ik hoop zo dat mijn temp morgen weer wat hoger is. Affrola: Als mijn temp boven de rode lijn blijft is het goed? Dus stel hij blijft de hele verdere maand op dit niveau dan heb ik als nog een ei gehad of kan ik misschien zelfs zwanger zijn? Sorry hoor meiden dat ik zo onzeker ben. Heb me de laatste maanden best wel zorgen gemaakt of er iets niet goed zou werken bij mij, omdat ik wel netjes ongi werd en telkens geen ei had. En nu voor het eerst mijn ei... x
als je zwanger bent, dan blijft je temp boven de rode lijn. als je niet zwanger bent, dan zal je temp zakken en zul je ongesteld worden. Het zakken van je temp kan langzaam gaan, maar soms keldert je temp op de dag zelf erorm naar beneden. Jouw temp moet morgen of overmorgen weer wel terug omhoog... blijft hij laag, dan zal FF het kruis weer weghalen.
Oke, maar als hij niet terug omhoog gaat enop dit niveau blijft dan blijft het wel boven de rode lijn, is dat dan wel of niet goed?
als hij zo blijft, dan zit je boven de rode lijn... maar zegt nog niks. Pas als hij na je nod hoog blijft, heb je een goede kans zwanger te zijn
het hoeft ook niets te zeggen als hij hoog blijft en boven je rode lijn, had ik ook afgelopen maand en werd gewoon de dag na nog een temp boven de rode lijn ongi.... maar wie weet ben ik wel een gevalletje apart
Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben hoor. Gaat mij er meer om dat ik eindelijk een normale cyclus heb met ei. En dan natuurlijk het liefst een hoge temp tot mijn NOD.... Hoop het natuurlijk wel hihi