Nieuweling!! iemand ervaring??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door hbbeestje, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Hoi dames,

ik ben nog niet zolang bezig met tempraturen

door middel van Etos zwanger worden, is mijn cyclus langer (33) geworden vorige maand, en had ik ook geen vruchtbaar slijm.
    heel verwarrend was dat dus ben ik gewoon doorgegaan met de capsluses en ook tempraturen. maar wanneer komt nou eens die ei..

en ziet zo'n temp kaartje een beetje er normaal uit?
    zie hier mijn eigen gemaakte grafiek (doe ik liever zo dan op internet)

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32701-albums641-picture17420.html

graag hoor ik van jullie

mvg.
    hbbeestje

2. misa

misa Niet meer actief

Hoi hbbeestje,

Ik ben ook nog maar kort met tempen begonnen. Je tempe schommeld behoorlijk. Die van mij ook hoor, maar ik vind dat dat het wel lastig maakt. Ik heb er dan ook ovulatie testen bij gebruikt, en toen ik mijn ei had kon ik het op de test en daarna in mijn temp zien.

Bij jou lijkt het me of je op dag 23 je stijging hebt gehad, dus 1 of 2 dagen ervoor je ei misschien?
    Succes ermee!

Oja: Op 9maand.com staat een handige grafiek. Heel duidelijk en makkelijk in gebruik. Ben ik ook mee begonnen, ik wilde ook niet aan internet geloven. Allemaal engels op de site van fertility friend, ik dacht: nee! Nu toch maar wel ales uitgezocht en ik gebruik nu nog beiden: thuis op papier en op FF (internet).
    Grafiek: http://9maand.be/vruchtbaar/cyclus/temp.pdf

3. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    thanks!!

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hbb, ik weet niet zeker of jij je ei al wel hebt gehad als ik je kaartje zo zie....
    Als je temp de komende dagen omhoog gaat zou het kunnen dat je 22-2 je eisprong had.....

5. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Mmm oke , ja ik vind het zo raar vandaag was ook weer zo laag 36.3

Deel Deze Pagina