jeetje ik kan het niet geloven

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lennylenn, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben zwanger..ik kan het echt niet geloven. we zijn er helemaal niet mee bezig geweest..sterker nog ik begon net met de nuvaring. toch maar een testje gedaan om alle onzekerheden uit te sluiten (moest erg vak plassen en dat had ik ook bij mn eerste zwangerschap) net testje gedaan die van de etos voor 7 euro. en metteen nog geen minuut later 2 dikke blauwe strepen. aangezien ik alleen de predictor gewend was (zie je een plusje) nou de etos geeft 2 blauwe strepen aan dus ik dacht negatief..wilde het net weggooien en zag toen op de achter kant van de doos dat 2 strepen zwanger betekent. pffff moest echt ff bijkomen zeg. jeetje. ik zou graag wilde graag een foto plaatsen van mn test maar ik ben mn kabel van de camera kwijt. ik weet ook niet hoelang ik nou eingelijk zwanger ben.

zal nog eens opzoek gaan naar de kabel van de camera

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Gefeliciteerd :D

3. lennylenn

dank je wel :D doe erg mn best om de test hier te krijgen

4. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ! Geniet ervan :D

xxxSanne

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    als het erg welkom is, is dit een prachtige manier van een geschenk, wat leuk zeg!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wauw! bijzonder zeg! van harte!!

7. lennylenn

ja hoor het kindje is erg welkom :D wilde het al veel eerder maar mijn partner was er nog niet aantoe.

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Bijzonder :D
    Gefeliciteerd meis :) Geniet er van!

9. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gefeliciteerd!! Dat is nog eens een leuke verrassing!

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dan kijk je inderdaad even vreemd.
    gefeliciteerd:D is je partner er ook blij mee? (of al aan toe?)

11. lennylenn

hij is nu niet thuis dus hij weet het nog niet. ik weet dat hij erg zal schrikken (dacht al eens dat ik zwanger was) maar kort daarna begon hij al namen te verzinnen en over mn buikie aaien. toen washet fals alarm nu is echt.. 5 testen van verschillende merken bevestigen het :D

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

WAUW!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe je man gaat reageren, vast ook helemaal in de wolken.

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ben benieuwd wat je man ervan vindt! Wat een mooie verrassing! Gefeliciteerd!

14. lennylenn

hallo dames, inmiddels is mijn vriend ook al thuis en hij is erg blij met de 2e zwangerschap :D

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Lennylenn!!!
    Het is onze dag!! Gefeliciteerd meid!!! :D :D
    Ik zit al heel hoog op mijn roze (of blauwe) wolk! ;)

16. lennylenn

hahahaha jij ook van harte gefeliciteerd!!!!!! ik kan mn ogen niet van die positieve testjes afhouden. had 3 van die digitale testen maar na een tijdje verdwijnt dat " zwanger" in het venstertje. nou zodra ik dat opmerk ren ik met een nieuw staafje naar de wc. zolang het zwanger zijn maar op dat schermpje blijft :D

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahahaha! Ik zie het helemaal voor me!!
    Ik wou vandaag ook een digi nog kopen, maar had er niet zo'n zin in in de overvolle AH... Volg week, want ik wil ook dat woordje "ZWANGER" zien!! Mijn testen liggen in de badkamer uitgestalt en idd elke keer glip ik naar binnen om ze even te bekijken! :D

Ik had jou felicitatie ook gezien in mijn topic, dank!!
    Erg leuk, ook omdat Zoë en Maddox redelijk dicht bij elkaar zitten qua leeftijd! Kwamen elkaar ook al wel eens tegen bij "zwanger zijn" toen we zwanger waren van hun!

18. lennylenn

hiihih de mijne liggen op het nachkastje. en elke keer maar kijken of dat allen plusjes en strepen er nog op staan.(echt te stom voor woorden.)

ja klopt ik zag dat zoe van aug. 2009 is. schelen idd niet veel van elkaar haha en nu zijn we weer zwanger. leuk zeg. voel me nu echt net een klein kind dat een super groot kado heeft gekregen. is ook wel zo eingelijk...

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hé, dat is me een leuke verrassing:D Gefeliciteerd!!

20. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap en fijn dat je mannetje ook erg blij ermee was!!!

Geniet ervan :)

Deel Deze Pagina