DEMI en een + geweldig meid van harte , ik wens je een voorspoedige zwangerschap. Toch weer de spreuk; een streep is een streep.
gefeliciteerd ik heb gistern ook getest drie dagen voor mijn nod en net als jou een heel licht streepje daarna heb ik ook weer een test gedaan van cb en daar zag je ook iest duidelijke streepje op. alleen wil mijn vriend niet geloven dat ik zwanger ben zondag maar ff weer testen voor hem en dan doe ik cb digitaal groetjes
gefeliciteerd. een streep is inderdaad een streep. ik zat de vorige keer zo naar die van clear blue te turen dat ik opeens ook een streep zag. heel onduidelijk maar toch. bleek gewoon het gedeelte te zijn van de test waar de streep moet verschijnen, dus iets andere structuur heeft, maar dus niet zwanger. gelukkig had ik dat zelf al in de gaten. maar een blauw streepje hoe licht ook is idd een streep,
Dankjullie meiden! Kan het zelf nog niet helemaal bevatten..maar dat zal er wel bij horen Ik ga met mijn vriend samen zondag ook nog een test doen, hij gelooft het pas echt bij een knalstreep haha. Liefs
van harte meid, ik zag op die eerste test namelijk ook na 10 sec nog niets. maar als jij het ziet dan is het positief!
Gefeliciteerd , Ik had het ook hoor eerst zo'n vaag streepje! En bij de tweede test een dikke streep . Dus hoeft niet altijd negatief te zijn. Veel suc6 de komende tijd. Groetjess
Ik wil niet lullig doen, maar als ik je foto negatief zet zie ik helemaal geen 2e streep. Dus ik hoop dat je streep er morgen vanaf knalt, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!