willen jullie even naar mn ovutest kijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tinusf, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Vraag me af wat jullie er van denken?
    Komt mn ei eraan, of nog niet? Nu is hij nog donkerder, maar is wel weer paar minuten geleden, dus ligt al weer een tijdje. Kijk even in mijn album!
    Thanx

Edit moderator: Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hm, het lijkt erop alsof ie bijna net zo donker is als de controlestreep dus dan komt ie eraan toch?! In ieder geval is het klussen geblazen!
    Anders doe je er morgen nog eentje en als ie dan helemaal knal is klus je nog eens :)
    Succes!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zou er vanavond nog eentje doen anders kan je de piek missen , ik teste op 2-2 om 11.30 posi en om 20.00 was ie alweer negatief ( zie album). Kijk eens bij het forum ovulatie en zw testen.. Gebruik je de kruidvat testen allang? Bij mij geven die de hele maand zon streepje namelijk, en bij veel meer meiden. Kijk maar eens in het forum ovulatietesten, kan je vergelijken met andere meiden

Liefs

4. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Nee, is eerste keer dat ik ze gebruik, wou het eens proberne en kijken of de testen gelijk zijn aan wat mijn lijf zegt, want die zegt dat mijn ei eraan komt. Ik voel het in alles....
    heb veel negatieve dingen over die testen gehoord van kruidvat.. zal ze niet nog eens kopen in ieder geval.
    Thanx voor reactie

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lijkt mij postitief. Ik ben nu voor de 2e keer ovu-testjes aan het gebruiken (naast het tempraturen) omdat mijn ei uitblijft. Probeer zo om te kijken of ik em al kan ontdekken. Ik ben redelijk positief over deze testjes, vorige keer liep het precies gelijk op met mijn temp.

6. happymama

happymama Niet meer actief

denk dat je aan de gang moet hoor ! zou er dadelijk ook nog een doen voor je aan de daad begint miss
    niet dat t wat uitmaakt want word er niet minder leuk op natuurlijk hihi
    succes meid ene niet ongi worden he

Deel Deze Pagina