Ik gebruik al een paar maanden de ovutesten van babyboomshop. Mij bevallen deze erg goed en kan er altijd goed mij ei mee vinden. Nu had ik gistermiddag (rond 13.00) ineens een duidelijkere streep dan de dagen ervoor. Gisteravond om 18.00 daarom nog eens getest en deze was weer duidelijker. Ik helemaal happy want mij eisprong zat er aan te komen. Vanavond om 19.00 weer getest en helemaal geen streep meer zichtbaar, zelfs niet een lichte. Vanmiddag kon ik niet testen omdat ik aan het werk was. Dus tussen de laatste testen zit 24 uur. Wat denken jullie? Heb ik mijn piek nu gemist? Of zou mijn piek nog wel moeten komen? Ik ga in ieder geval het weekend nog even doortesten... De testen staan in mijn album. De onderste is van vanavond. Die daarboven van gisteravond en die daar weer boven van gistermiddag. Graag jullie mening!
de 2e van onder is het donkerst, van gisteravond dus.. maar je zegt dat vandaag je 2e streep helemaal weg is? Dan denk ik dat je je piek hebt gemist..maar na een positieve ovutest komt je ei binnen 24-48 uur, dus zou die binnenkort moeten komen of nét geweest zijn.. heb je wel ovulatieklachten? hopelijk hebben jullie gister/eergister wel geklust, dan zit het wel goed wel zou ik even doortesten voor de zekerheid.. wie weet had je voor de test van vandaag teveel gedronken of teveel achter elkaar geplast? liefs Daantje
Gisteravond hebben we gelukkig nog wel geklust voor de zekerheid. Ik heb vanmiddag rond 16.30 nog wel twee glazen thee gehad. Maar normaal gesproken heeft dat geen invloed op mijn testen als ik rond de piek zit. Mmmm vreemd. Ben benieuwd naar mijn testen morgen. Heb eigenlijk nooit ovulatieklachten dus daar kan ik ook weinig mee. Bedankt voor je reactie en ik zie dat je pril zwanger bent! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
hey Nikki, heb je elke dag rond dezelfde tijd getest? ik heb afgelopen rondes ook de babyboom testen gebruikt, zie album, en heb mijn ei er telkens uit zien springen..... nu de laatste ronde had ik steeds donkere en minder donkere testen, en tussendoor een witte test van babyboomshop, en uiteindelijk pas 1 week daarna echt een pos test gehad. dit heb ik gecontroleerd met de CB digi ovu testen. sensitest bleeft steeds pos. dus in mijn geval vals positief.... en je eisprong hoef je niet te voelen, sommige meiden voelen hem, andere niet.
Bedankt voor je reactie, Luukske! Mijn cyclus is erg onregelmatig dus van mijn banner kun je niet veel op aan. Hou gewoon de laatste cyclus aan en verander em wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Zo net weer een ovutest met alleen een controlestreep. Ook geen licht streepje. Weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Zou ik mijn piek hebben gehad of zou die opeens alsnog komen.... Ik test morgen nog een keer en dan hou ik er mee op voor deze ronde en wacht het wel af.
Heb toch nog maar even doorgetest na vorig weekend en gisteren werd het streepje weer duidelijker en zonet had ik echt een positest. Dus denk toch dat mijn eisprong nu pas komt! Helaas is mijn cyclus niet korter geworden door de teunisbloemolie, maar dan zelfs weer 3/4 dagen langer. Vanavond ff flink gaan klussen dus en dan weer op het wachtbankje! Hopelijk mag het deze keer dan eindelijk zover zijn!
Wat goed dat je dan toch hebt doorgetest! Dan weet je in elk geval dat je iets langer moet wachten op je ongi... Veel klusplezier!