Willen jullie foto bekijken afplatting of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay had (en heeft het nog steeds eigenlijk) een lichte afplatting. Het stimuleren van de "verkeerde kant" hielp niet zo goed, ze was hardnekkig.
    Het viel mij zelf echt op, maar volgens kinderarts, cb en osteopate viel het wel mee. Dus geen verdere acties meer ondernomen. En de voorkeur is nu wel weg.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vandaag zijn we bij de arts geweest van CB en het voorgelegd en hij heeft duidelijk geen voorkeurhouding. Ze zei zelfs dat ze zelden zulke mooie ronde hoofdjes zien. Wij zijn helemaal blij weer een zorg minder :). Natuurlijk blijf ik het in de gaten houden. Zo ben ik nu eenmaal hi hi.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vandaag zijn we bij de arts geweest van CB en het voorgelegd en hij heeft duidelijk geen voorkeurshouding. Ze zei zelfs dat ze zelden zulke mooie ronde hoofdjes zien. Wij zijn helemaal blij weer een zorg minder :). Natuurlijk blijf ik het in de gaten houden. Zo ben ik nu eenmaal hi hi.

4. augustus

augustus Niet meer actief

IDD een foto van boven nemen.

Mijn dochters hoofdje was vooral plat aan 1 kant.
    Maar met oefeningen ging ze ook slapen op de andere kant van haar hoofd en is het dus netjes rond geworden..
    Anders had ze een helmpje gemoeten..
    Je kan het hoofdje op laten meeten bij een kinder fysio trouwens. Die meet het percentage van scheefheid zeg maar.

Deel Deze Pagina