Goede morgen, ik heb sinds kort de ovutesten in huis. nu weet ik natuurlijk nog niet hoe en waneer ik verder kan gaan ivm miskraam die ik gehad heb. dus alles is een beetje van de rails denk ik en ach ik heb voor de gein 3x getest... donderdag- toen kwam er een licht roze streepje ( op de doos stond lichtstreepje dan KOMT het eraan maar is het nog negatief) vrijdag- weer getest en het streepje was iets lichter & net nog getest en helemaal geen streep behalve als ik knijp met me ogen dan is is zoooo licht dat ie zelfs als zwangerschapstest dik negatief zou wezen.. de andere 2 zag je duidelijk. nu vraag ik me af.. heb geen duidelijke test gehad maar is me eisprong dan al geweest? dat ik gewoon net wat te laat getest heb? op t doosje staat zo'n leuk plaatje met 2 dikke strepen waarop staat hl piek en plaatje daaronder streepje wat lichter waar op staat nog geen lh piek, en daaronder 1 streepje en die dus negatief. dus vind het wel raar, want stel hij moet nog komen dan had t streepje al donkerder moeten worden lijkt me..of kan je ook lichte streepjes hebben NA je eisprong? dat t langzaam afneemt weer. liefs
Hi Fayy Ik heb dit ook. Ik ben vorige week weer begonnen met ovu testen (van sensitest). Toen zag je een redelijk streep. Een streep die naar het positieve toe zou gaan. Alleen de streep werd met de dag minder en vandaag is hij ook helemaal verdwenen. Ik zou haast denken dat ik mn eisprong al heb gehad. Alleen weet ik dat het nog niet zo is, doordat mijn temperatuur laag is. Temperatuur jij? Groetjes!
Ik heb precies hetzelfde gehad vd week,alleen maar lichte streepjes en geen dikke positieve test.Eisprong gevoeld zonder dat test het aangegeven heeft. Ik hoef de testen niet meer,ga vanaf volgende maand gewoon na mn menstruatie om de dag klussen,dan heb je de meeste kans lijkt me
ik temperatuur dan niet.. maar vraag me af of als je lichte streepjes heb die langzaam afnemen je je ei al gehad heb.. dus dat het net voorbij is zegmaar.. want meestal loopt t op! maar als t afloopt dat t dan net geweest is net als bij een zwangerschapstest weetjewel? als je niet meer zwanger ben je hormoon dan afneemt en de test alsmaar lichter word. nou k hoop voor ons dat onze eisprong dan al geweest is mits we geklust hebben natuurlk! maar bij mij zou t dan wel goed zitten vandaag had ik weer een breed streepje en weer roze maar iets lichter weer.