Ik vind het zo lastig wat ik er op moet zetten. wij nemen deze kaart en dan de Z vorm dus vouwkaart: http://www.db-ontwerp.nl/index1.html Wil de tekst ook op zo'n manier erop en had tot nu toe dit maar vind dat sommige zinnetjes wel anders mogen.. Danisha kondigt vol trots aan, dat papa en mama trouwen gaan. De familienaam was al aan mij gegeven, mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven. * Om 13.30 trouwen wij in gemeentehuis te Leek, Tolberterstraat 66. We hopen dat jullie daar om 13.15 uur aanwezig kunnen zijn. * Na het trouwen zullen er fotos gemaakt worden. * Om 15.00 rijden we naar Ubbegaheem in Sauwerd, Burchtweg 4 om het te vieren. * Om 19.30 zal het afgelopen zijn . Ons adres komt er nog onder, doe denk ik geen envelopje ofzo erbij
Sommige dingen zijn niet echt duidelijk. Ik ga er even vanuit dat dit de algemene kaart is, en niet de kaart voor je daggasten, of wel? Jullie rijden om 15 uur naar Ubbegaheem. Even bot gezegd: heel fijn, maar hoe laat moeten de mensen daar dan zijn? Om 15.30 uur? Om 16.00 uur? Vier je het met een hapje en een drankje, met een buffet, of moeten mensen na de trouwerij door naar de snackbar omdat ze niet gegeten hebben?
ze komen gewoon om kwart over 1 bij het gemeentehuis en vieren het mee tot 19.30 dus vandaar dat er staat dat we om 15.00 heenrijden omdat we tegelijk heenrijden
Als er eten is zou ik dat idd wel op de kaart schrijven; bijvoorbeeld: * Om 15.00 rijden we naar Ubbegaheem in Sauwerd, Burchtweg 4 om het te vieren met een hapje en een drankje/diner/barbeque of wat er ook in jullie planning staat Gefeliciteerd trouwens!
Ah oké, ik begin hem te snappen. Lijkt een beetje op onze trouwdag! Je zou het ook zo kunnen doen: Locatienaam, straatnaam te plaatsnaam is sowieso netter/kloppender dan Locatienaam te plaatsnaam, straatnaam.
Hihi, lastig he! Dit wordt waarschijnlijk onze tekst (bijna hetzelfde dus): Papa en mama gaan trouwen! De familienaam was mij al gegeven, mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven. Vrijdag 10 oktober om 15.00 uur geven we elkaar het ja-woord te Bedum. We hopen dit met jullie tot een onvergetelijke dag te maken en vinden het erg fijn als jullie om 14.45 bij het gemeente huis willen zijn. Na een toost op ons huwelijk komt het diner en als het toetjes is geweest, gaan we met zijn allen op weg naar de locatie voor het feest. Het feest vindt plaats in Hotel Spoorzicht te Loppersum van 20.00-24.00 uur. ---------------------------------------------- Zie trouwens dat je ook uit de provincie Groningen komt? en o ja, deze tekst is voor onze daggasten. Wat ik er nog wel bij zou zetten als ik jou was is de vraag of mensen willen laten weten of ze wel of niet komen.
@san79: dank je.. ik zal de tekst eens aanpassen en plaats hem dan hier wel even weer.. @suus1983: Wij nodigen zo'n 25-30 gasten uit en we weten al dat iedereen kan want het is naaste familie en wat vrienden dus dat is opzich niet nodig..
Hoe maak ik hier nou een mooie zin van? Gezamelijk vertrek naar Ubbegaheem, Burchtweg 4 te Sauwerd, voor .... we gaan eerst koffie en taart eten en tussendoor kunnen ze onbeperkt drinken en kletsen we wat en dan volgt er een lopend buffet.
15.00 Gezamelijk vertrek naar Ubbegaheem, Burchtweg 4 te Sauwerd. Hier zullen we ons huwelijk feestelijk beginnen met koffie en taart. We sluiten de dag af met een lekker buffet. 19.30 Einde van een geweldige dag. Zoiets?
je bent geweldig! Zo dan?: Danisha kondigt vol trots aan, dat papa en mama trouwen gaan. De familienaam was al aan mij gegeven, mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven! Wij nodigen jullie graag uit dit met ons mee te vieren! Dagindeling: 13.15 Verzamelen bij het Gemeentehuis, Tolberterstraat 66 te Leek. 13.30 Huwelijksvoltrekking 14.00 Foto´s maken 15.00 Gezamelijk vertrek naar Ubbegaheem, Burchtweg 4 te Sauwerd. Hier zullen we ons huwelijk feestelijk beginnen met koffie en taart. We sluiten de dag af met een lekker buffet. 19.30 Einde van een geweldige dag Erik & Laura Adres Tel.nummer
Ziet er goed uit toch? Maarre... ´t gaat er niet om of ik het zo mooi vind, ´t is jullie kaart Leuk hè, zo met de laatste dingen bezig zijn? Ik vond het in elk geval erg leuk om te doen vorig jaar, ik zou zo nog een keer willen
nee dat weet ik wel maar ik wou ook zoiets alleen vind ik het moeilijk om het in korte zinnen op te schrijven.. ik moet er altijd om denken dat ik niet mega lange zinnen maak haha. bedankt in elk geval!
ik wil je op je trouwdag heel veel plezier wensen en wilde even zeggen dat ik het gedichtje wel erg leuk vind
dank je wel! en wens jou een hele fijne zwangerschap en hoe bevalt je baan? (ff offtopic en daarna mag ie wel op slot)
ben nog niet begonnen begin 1 juli dankje wel meid ik hoop ook dat alles goed verloopt waren die 12 weken maar voorbij