Beste allemaal, Dit is onze echo van 16 weken + 4 dagen. We weten het geslacht al, ik hoop dat jullie het ook zien wat denken jullie jongen of meisje? Bekijk de video door op de onderstaande link te likken en doe mee met de poll. http://www.youtube.com/watch?v=L-_Dy9EKyQ8&feature=youtu.be
Ik denk ook een jongen, maar kon t nu via de foon niet heel duidelijk zien. Als ik via pc online ben kijk ik nog een keer.
Volgens Vk is het 90% een jongen en het is genomen vanaf de bovenkant. hij kon er niet onder komen dus nam hij van boven.. Want de baby zat met voetjes en benen naar beneden. Ik weet niet of je die streepjes van bovenaf ook kunt zien, dacht alleen van onderaf.
Oei, van bovenaf gezien kan het ook nog navelstreng zijn....... wat een lastig mensje heb jij daarbinnen zeg Vorige keer ook al met de beenjes gekruisd
ja dames dat klopt maar dit is een echo vanaf bovenkant genomen niet onder. dus schaamlippen zul je niet zien
dat is dus wat ik ook dacht en zei tegen de vk. Ik zie 3 strepen, hij zei nee dit is een bovenaanzicht. Dan ziet het er anders uit. Ik heb gewoon minder geluk met echo's. Ik moet gewoon wachten.
Hahaha ukkie houd je gewoon in spanning Maaruh, ik heb bij onze meid ook van zowel een onderaanzicht maar ook van een bovenaanzicht de 3 mooie streepjes gezien hoor
Ow dit is echt verwarrend woonde ik maar in NL. Hier heb je geen vaste vk. Je hebt elke maand een andere. Dus de een zegt dit de andere dat.
Schaamlippen zetten NIET op tijdens de zwangerschap,...na de bevalling vaak wel vanwege het persen.....
ik zag ook 3 streepjes, maar dat zagen we bij die termijn ook bij mij op de echo en het blijkt toch een jongen te zijn
Nouuuu, die van mijn meissie waren enorm groot en soort van opgezet in beeld telkens tijdens de echo en volgens de gyn kwam dit opgezette door de hormonen.