Hallo, ik vroeg me af of jullie allemaal het geslacht willen weten, of dat ik één van de weinigen ben die het niet wil weten? En waarom wil je het wel/niet weten? Bij ons is alles al gepland (IVF), dus ik wil nog één verrassing overhouden. Daarom wil ik het niet weten. (Maar ik wil het wel weten, maar toch ook niet, snappen jullie?) Groetjes, Jaycey
Ik wil het weten omdat ik dan gewoon echt typische jongens of juist typische meiden dingen kan gaan kopen. Bij mijn zoontje wou ik het ook weten en vond het geweldig! Deze zwangerschap weet ik het 23april
Wij wilden het allebei niet weten. Natuurlijk ben ik vreselijk nieuwsgierig geweest, vooral rond de 20 weken echo, Maar nu het bijna zover is, ben ik heel blij dat ik het niet weet, en dat het een verrassing is. We zeiden het gister nog tegen elkaar, heel bijzonder om een kindje te krijgen, maar ook spannend wat het geslacht zal zijn. Maakt trouwens natuurlijk helemaal niet uit welk geslacht het gaat worden, We wilden het niet weten omdat het helemaal niks uitmaakt wat het is. We zien wel zeiden we. We houden er toch wel verschrikkelijk veel van. En gezond of niet, het is erg welkom.
Wij wilden het eerst niet weten, maar hebben het de laatste controle toch gevraagd. Is handiger om al kleertjes te kunnen kopen en voor de geboortelijst aan te leggen.
Wil het graag weten, bij mijn dochter konden ze het op de 20 weken echo niet zien, ze had haar beentjes ervoor hihi. Heb toen de babykamer neutraal gehouden, zandkleur, met een berenband. Maar had wel een voorgevoel, bij deze wil ik het ook graag weten, dus ik hoop dat ze het deze keer wel kan zien, kan ik het kamertje een leuk kleurtje geven Moet de 26ste spannend. jessica
ik wil het wel graag weten, die eerste 20 weken zijn toch zowieso een verassing, maar ik vind het wel handig met kleertjes kopen om het al te weten. De kamer zelf houd ik wel neutraal, want ik ben niet van het expleciet blauw of roze.
Mijn vriend wil niet weten wat het wordt. Ik zou het willen weten om 'praktische' redenen. Echter, jongen of meisje is allebei zeer welkom! Denk dat het ook wel wat heeft om er pas na de geboorte achter te komen welke naam je kindje krijgt... En ik zou mijn mond niet kunnen houden vrees ik...
Wij wilden het bij allebei graag weten. Vind het toch wel heel bijzonder dat je weet wat je deze krijgt qua geslacht. Tis alleen moeilijk om de naam stil te houden
wij weten het al, en vinden het geweldig! De uitspraak dat de verrassing eraf is vind ik niet van toepassing.... Er zijn nog zat verrassingen over, hoe ziet de kleine eruit etc etc. Wij hebben al een tijdje een naam voor de kleine en noemen het ook al bij naam. niemand in onze omgeving mag het weten. Tis ons geheimpje. de babykamer hebben wij neutraal, maar ik heb wel al heel veel toffe kleertjes gekocht.
Hai Jaycey ondanks dat bij ons ook alles vrijwel gepland was is voor ons straks de verrassing niet meer of minder als we weten of het een jongen of meisje is. Wij willen het dus allebei graag weten, ook vanuit praktisch oogpunt. Maar we houden het wel als ons geheimpje. Als 1 van ons het niet had willen weten dan zouden we het allebei niet mogen weten hadden we afgesproken, gelukkig dachten we allebei hetzelfde erover.
Wij wilden het beide niet weten. Mede doordat je dan al helemaal weet hoe het kindje gaat heten. alleen uit praktisch oogpunt mbt kleertjes was het handig geweest, maar dat vonden wij niet belangrijk genoeg. Tuurlijk heb ik getwijfeld maar heb altijd gezegd als ikooit zwanger ben wil ik het niet weten... Daarbij zouden we het dan ook graag voor ons tweetjes houden en ik ben bang dat ik daar mijn mond niet over kan houden.... hahah
Wij wilde het graag weten. Gewoon omdat we het leuk vinden en omdat we allebei een sterk voorgevoel hadden en wilde kijken of we het goed hadden. Ja dus! Daarbij gaan we 6 weken voordat ik ben uitgerekend nog naar en andere stad verhuizen dus wel praktisch nu te weten welke kleurstelling ik aan moet/wil denken voor de kamer en kleertjes. Groetjes, M
Nou, ik sluit me 100% bij jouw babbeltje aan hoor! Wij denken er exact zo over...komen ook uit hetzelfde schuitje he Hier dus ook 1 grote verrassing Elmo
We hebben nog een probleempje.... Ik wil het niet weten, en mijn hubbie wil het wel weten. We hebben nog een week of 13 (geloof ik) om het uit te vechten
Je kan ook later bij een pretecho het geslacht laten bekijken hoor..het hoeft niet persee bij die 20wk echo Dat geeft misschien weer rust Elmo
Wij wilden het beide niet weten. Wij kregen twee jaar geleden te horen dat we waarschijnlijk moeilijk of geen kindjes konden krijgen. Toen ik stopte met de pil en na 3 maanden ineens spontaan aantelde waren we dolblij. Het maakt ons niks uit jongen of meisje en ook qua kleertje ben ik niet zo,n blauw-rose type. Ik ben zelf dol op de kleur blauw,voor jongen of voor een meisje. We hebben onze babykamer en kleertje heel neutraal gehouden. En zelfs onze verloskundige vind dat als je het niet weet of het jongen of meisje word, dit bij de bevalling positief kan werken. Je zou dan voor de verrassing extra je best doen tijdens het persen. groetjes sjaantje
wij willen het ook niet weten, het was zo spannend tijdens de bevalling wat het zou worden, dat willen we nu weer ervaren!
Ja wij wilde het heel graag weten! Wij vonden het beide veel handiger! Zo konden we kleertjes kopen naar geslacht en niet alleen de neutrale kleurtjes. En met een naam kiezen is het ook een stuk makkelijker! We kwamen er nu al bijna niet uit, laat staan als we 2 namen hadden moeten bedenken! We hebben overigens wel een neutraal kamertje hoor! Vind een echt geslachts gebonden kamertje niet leuk! Ik had vanaf het begin al een voorgevoel en die klopte ook! Het was voor mij dus meer een bevestiging! Ik vind uitspraken als: "dan is de verassing eraf" altijd grappig om te horen...Ik bedoel: Ben toch geen verrassingsei? En, vinden jullie het niet al een verrassing genoeg dan? En bij de 20 weken is het toch ook een verrassing? Alleen nu verdeel je de verrassingen over de 40 weken! hahahaha Ik vind het nu gewoon heel spannend wat voor kindje we krijgen! Of die kleine gezond is, dat is voor mij heel speciaal en spannend en het geslacht totaal niet!