hoe weet je dat het indalingsweeen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nachtvliinder, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hoi dames!
    ik heb even een vraagje, zoals het topic al zegt
    hoe kan je nou voelen of het indalingsweeen zijn?
    ik had gister avond erge buikpijn, maar de kleine was ook heel druk aan het bewegen waardoor ik harde buiken kreeg..
    ik kon me ook niet op mijn zij rollen omdat dit veel pijn veroorzaakte! voelde beetje als erg ongi pijnen aan..en het was meer een verveldn gevoel...

komt dit door harde buiken of begint hij met indalen?

alvast bedankt meiden! :)

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik krijg ook al een paar weken soms harde buiken en buikpijn en dan moet ik zeggen dat de kleine op dat moment ook veel beweegt! En tot nu toe is hij nog steeds niet ingedaald volgens de gynaecoloog dus in mijn geval waren het geen indalingsweeën!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey nachtvlinder,

jouw klachten heb ik ook.... ik heb het aan de VK gevraagd en die zij dat de kleine zich nu inderdaad voorbereid om in te dalen. ik heb voornamelijk ongikrampjes en sinds een paar dagen doen liezen ook heel erg zeer. en ja harde buiken zijn ook erg aanwezig. ;)

ik zie het als een teken dat de laatste weken zijn aangebroken.

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ach ja we weten waarvoor we het doen he. ik heb volgende week een gesprek weer met mijn vk dus zal het ook eens aan haar vragen
    ennuuuh nog eventjes dames! :)

5. Hester

Hester Niet meer actief

Hmm, ik voel juist helemaal niets en de baby is al sinds 2 weken deels ingedaald (en nog bezig dat verder te gaan doen).

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ok daar heb ik dus last van niet leuk gewoon.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    De afgelopen dagen had ik wel wat meer onderbuikpijn. Niet heel erg maar i.d.d. beetje ongi gevoel. Ik kom net terug van de vk en mijn meisje is al helemaal ingedaald. Wellicht was dat het dus. Aangezien ik meer begin te wagellen had ik het wel verwacht.

8. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    heb een vraag nu jullie weten of het kindje is ingedaalt kunnen jullie dan dit bij je zelf ook al voelen ik bedoel dus dat je het hoofdje voelt ik ben nu bijna 30 weken en heb ook het idee dat het is ingedaalt volgende week dinsdag naar de verloskundige kijken of het al zo is :)

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    het is moeielijk zeggen wat indalingsweeen zijn vind ik.
    Maar het klinkt weer echt waar je niks aan hebt je voelt gelijk wanneer het ontsluitingsweeen zijn.
    als het zover is weet je het direct en dan vraag je je niet af zijn dit de echte bij mij was het gewoon gelijk zo van dit zijn ze

Deel Deze Pagina