Wij willen het WEL weten, als het goed is volgende week! SPANNEND, vind het zwanger zijn alleen al een grote verrassing om zwanger te zijn en dat er een wondertje in ons zit (niets gewoon aan hihi) Bij ons mag ook meteen iedereen het weten en ook iedereen meteen de naam, kortom de enige vraag blijft WANNEER het geboren word dan, ach ieder zo zijn ding, ik vind het superknap dat je het voor je kan houden of dat je het niet wilt weten R.E.S.P.E.C.T. dames!
Wij willen het heeel graag weten! Zijn nu al aan het speculeren door de dingen die ik eet of doe etc. haha Misschien over 8 weekjes een pretecho laten doen...nog even geduld!
wij willen het allebei erg graag weten. Dus hoop straks op 20 weken ook te kunnen zien wat het is.\ mijn man wil graag een jongen, ik wil graag een meisje maar ik heb het gevoel dat het idd een jongen wordt/ is het kamertje blijft neutraal omdat ik felle kleuren niet fijn vind. dat geeft geen rust in een slaapkamer. onze eigen slaapkamer is ook erg neutraal
Ik wil het absoluut weten. Ik ben gewoon te nieuwsgierig. Al lijkt het me extra bijzonder om het bij de geboorte te horen of je een zoon of dochter heb gekregen, ik denk dat dat persoonlijk leuker is maar mijn karakter is daar niet zo sterk voor. Nog 6 dagen. Ik tel al af vanaf januari hahaha
Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik moet zeggen dat ik ook heel nieuwsgierig ben, en vooral rond de 20 weken wordt het moeilijk om vol te houden, maar als je die voorbij bent, dan dient zich ook geen mogelijkheid meer aan om er achter te komen wat het is. Dat scheelt. Toen ik vier jaar geleden beviel van onze zoon, lag ik op een kamer met één andere vrouw. Zij was bevallen van een tweeling. De artsen hadden haar verteld dat ze 2 jongens zouden krijgen en hadden zich daar dus ook helemaal op ingesteld (hadden geen meisjesnamen achter de hand). Bij de geboorte bleek dat er toch een meisje bij zat. Dus 100% zekerheid heb je toch niet. Ik vond het wel grappig, dat is dan nog eens een verrassing! Groetjes, Jaycey
Ik ben niet zwanger... maar wel geweest natuurlijk Ik zou het best bijzonder vinden om niet te weten wat het wordt, maar ik ben VEEL te nieuwsgierig van aard en MOEST het echt weten. Het leek wel een eeuw te duren voordat de dag dat ze me dat konden vertellen eindelijk aanbrak ... en nu realiseerde ik me 18 maart jongstleden dat die dag alweer een jaar geleden is. Gek zeg. Toen duurde het een eeuwigheid voor het eindelijk 18 maart was, en nu was het zomaar 18 maart een jaar later
Wij wilden het heel graag weten, waren veel te nieuwsgierig om nog zolang te moeten wachten. Tijdens een pretecho hebben we gezien dat er een kleine meid op komst is.
wij willen het ook weten bij de eerste niet de 2e wisten we het ook maar hebben het geheim gehouden maar nu omdat hetonze 3e is (totaal de 4e) willen wij het weten en vertellen we het ook ik kan het zoiezo niet voor me houden stel dat het een meisje wordt en als het een jongen wordt is het praktischer angezien we al 3 jongens hebben... en de jongste nu 9 maanden is dus we willen het weten en vertellen het dan ook gewoon
ik wil het nog steeds weten maar onze spruit laat enkel de billen zien :s dus helaas ik ben wel een verrassingsei hahaha ach dat houdt het spannend iedereen in men omgeving is even nieuwsgierig en elke keer opnieuw vragen ze en weet je al wat het is? dan moet ik telkens zeggen: nee nog niet. de meeste willen ons al nietmeer geloven en denken dat we het geheim houden voor hen. echt wel niet ik wou dat ik het zelf wist. grtjes
Ik wist het bij de eerste en bij me tweede en nu weer bij de derde... Onze eerste 2 waren jongens dus nu exstra spannend dat de derde een meid wordt
mijn vriend wilde het heel graag weten wat het zou worden. Hij heeft me toen overgehaald. Bij de 2e willen we het weer niet weten dat was de afspraak haha.