Willen jullie is ff kijken?

Discussion in 'De lounge' started by Moedertjevj, Aug 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    het zit al op mijn hele hand, ben cortizone créme gaan halen.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

volgens mij is het exceem.. ik kreeg het precies zoals het lijkt op de foto en het jeukte erg. ik kreeg het toen ik zwanger werd, in de tweede week van mijn zwangerschap oid! ik kon er een hormoonzalfje opsmeren van de huisarts, dit gelukkig niet gedaan!
    nu had ik het begin van deze zomer weer, nadat ik overgestapt was op een andere pil, misschien is het hormoon of seizoensgebonden want na 2 weken ging het over.
    groetjes

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    onee, ik zal toch niet zwanger zijn zeker? hahaha, ja, als het zo is is het meer dan welkom, ben ook al overtijd, zal maar is een testje halen.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat heb ik dus ook exact hetzelfde gehad. Een paar jaar geleden zat ik in een zeer stressvolle periode en mijn handen zaten onder die bultjes met vocht. Het zag er gewoon eng uit en ik schaamde me er ook voor. En daarna van die rare droge velletjes. Ik heb toen wel zalf van de huisarts gehad, dat hielp wel enigszins. Maar eigenlijk pas sinds dit jaar ben ik er helemaal van af. Ik merk wel dat ik steeds beter ben gaan kijken naar het "onderhoud" van mijn handen. Zo gebruik ik tegenwoordig antibacteriele handzeep en smeer ik mijn handen na het wassen altijd direct in met goede handcreme zodat ze niet uitdrogen.

5. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mijn man had dit ook een paar maanden geleden, de dokter stuurde hem weer naar huis met een cremetje dit hielp eigenlijk niet ( hormoonzalf) maar het is een soort van exceem.
    Geen idee hoe hij er aan gekomen is, heeft ook best een tijdje geduurd. waren een soort bultjes idd onder de huid, jeukte enorm en soms deed het ook pijn.Vergelijkbaar verhaal als dat van Duchess.

Bij hem is het nu over zonder tussenkomst vna de dokter.

Share This Page