Positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lotjeee, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Is deze ovulatietest positief?

Attached Files:

2. maja89

maja89 Actief lid

Jan 29, 2012
    471
    5
    18
    Ik denk nog net niet maar heb geen ervaring met deze ovu testen! zo te zien is de controle streep nog wat donkerder! Maar hij zit er wel aan te komen!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Bijna, je zit er dichtbij zo te zien. Ik heb ze wel gebruikt en zo zag hij er net na de lh piek uit hij mij.

Succes!

4. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Kan een ovulatietest een week na de eisprong nog zo duidelijk zijn.
    Heb het idee dat ik een week geleden mijn eisprong heb gevoeld. Maar ik weet het niet zeker....

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Bij mij werd de teststreep duidelijk lichter buiten de eisprong om. Dus ik zou zeggen van niet. Misschien heb je toch nog geen eisprong gehad?

6. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Denk wel dat ik mijn eisprong gehad heb. Heb al zes maanden een cyclus van 28 dagen. Zou dan nu op 7 dpo zitten.

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Haha oké, dan weet ik het ook niet. Ik heb zelf bijna altijd een tweede streep op elk moment in mijn cyclus, maar dan lichter dan de teststreep.

Nog een weekje wachten en dan heb je duidelijkheid :)

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Lh is niet meteen uit je urine/lijf verdwenen, daar gaat een aantal dagen overheen.

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Deze is nog niet positief. De teststreep is dan duidelijk donkerder dan de controle streep. Spreek uit ervaring met deze ovutest ;)

Share This Page