hallo dames, ik had een vraagje. wij hebben de joolz day en hier zit geen dekbedje of dekentje bij. we is de voetenzak bij geleverd maar deze is eigenlijk voor de wandelwageninzet en niet voor de kinderwagen bak. maar nu heb ik hem er toch ingelegt om te kijken of het past en hij past er gewoon in. kan ik deze dan gewoon gebruiken in de kinderwagenbak?
Ik heb ook de Joolz Day en wilde ook de voetenzak gaan gebruiken in de wagenbak omdat deze er inderdaad gewoon inpast. Ik heb toen een mail gestuurd naar Joolz met de vraag of dit kon en zij hebben mij laten weten dat de voetenzak daar niet voor is bedoeld en dat ze het sterk afraden in verband met verstikkingsgevaar. Ik heb nu mijn kleine in een lodger wrapper liggen en dan onder een wiegendeken met lakentje. En wat ik soms ook doe is de Wallaboo(voor maxicosi) in de kinderwagenbak doen, dit mag namelijk wel.
Wat hier boven ook al staat! Je kleintje kan een beetje naar beneden zakken en stikken in de voetenzak. Ik heb ook de Joolz en ik legde mijn dochtertje in een wikkeldoek en daarover heen nog een dekentje. Was lekker warm. De voetenzak is voor nu, ze kan in de buggyopzet zitten, lekker warm. Maar ik zou het risico liever niet lopen dat het fout gaat door hem in de bak te gebruiken...