Willen jullie mee duimen voor ons???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Ze zeggen dat je pas na een jaar mag laten checken.
    Maar in Belgie is er, vooral voor de man, niet echt een limiet.
    Dames , dit houdt echt niks niets in...iedereen doet hier alsof mijn man weet ik wat heeft gedaan.
    Gewoon één kwakje in een potje en dan in een labo in de buurt binnen gebracht..
    veel succes iedereen!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi 1979kik! Hoe is het met jou? Zenuwachtig? Ik best wel eigenlijk... Dadelijk ga ik sporten en straks lekker op internet om de aandacht wat af te leiden.

Hoe laat moet jij trouwens gaan? Ik om 15.40 u.

Succes ermee meid!

3. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey Bereke!!
    Ja de zenuwen beginnen toe te slaan..ben vooral aan het doemdenken..heb zo een schrik..Mijn man mag morgen bellen naar de huisarts dus in principe kunnen we het al weten om 9 uur smorgends. Zodra ik het weet, zal ik het posten..Laat iets weten he!
    Heb vandaag echt men dagje niet, kvraag me af of het daarmee te maken heeft.MIjn man is er, naar eigen zeggen, helemaal niet mee bezig. Vermoeiend hoor..:x

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ik had het deze morgen ook wel moeilijk. Maar nu heb ik er een vrij goed gevoel bij eigenlijk. Wel zenuwachtig natuurlijk en bang dat er iets mis gaat zijn. Maar toch ook content dat ik eindelijk iets ga weten...

Ik ga zeker iets laten weten! Gaat misschien wel pas laat zijn maar ik kom nog online!

Zorg dat hij goed doorvraagt aan de dokter! Hoeveel procent is goed/slecht, beweeglijkheid,... Niet dat ze gewoon zeggen: ja valt wel mee. Want dan weet je nog niks. Als je wat procenten kunt vast krijgen is er vast wel iemand hier op het forum die daar wat meer kan over vertellen ;) .

Mijne man is er wel mee bezig hoor. Hij heeft ook wat schrik volgens mij...

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    BEdankt Bereke! tot morgen!

Deel Deze Pagina