Verwarming

Discussion in 'De lounge' started by consider, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Heb net weer voor het eerst de verwarming aan gedaan.
    Het is binnen bij mij 17 graden, ik denk net zo koud als dat het buiten is. brrrr....
    Hoop dat het snel weer een beetje warm wordt in huis.

Zijn er meer mensen die de verwarming alweer aan hebben?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier is het 1 of andere broeikas, met al de deuren open is het nog steeds 22 graden.
    Voorlopig gaat bij ons de verwarming nog niet aan ;)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier van de week een ochtend de verwarming aan gehad! Brr, vond het echt koud! Vind het nu ook wel fris, maar het gaat nog net zonder verwarming!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb hem eergister avond even aan gehad had het toen ook ontzettend koud.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier is het nog steeds erg warm, ook ik heb alle ramen en deuren open .. lijkt wel alsof de warmte binnen blijft hangen pff ..

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb de kachel gister even aan gehad..Chanell en ik hadden het koud ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb de verwarming nog niet aan gehad. Ik wil er nog niet aan, omdat het voor mij echt zo definitief staat voor het einde van de zomer ;). Maar van de week vond ik het wel echt fris thuis, het was maar 18 graden. Brrr, toen ben ik maar lekker onder mijn fleece-kleedje gaan zitten.

8. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hier ook al een paar keer de verwarming al aangezet

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Het is hier nog 20 graden dus ik wil nog even wachten.

Ze zijn alleen aan het werk in ons huis en vervangen alle ramen en kozijnen.

Morgen is de onderkant aan de beurt dus dan zal de warmte er wel uit zijn.

Dus ik denk vanaf morgen wel even de kachel aan.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier nog niet, ik weiger pertinent te geloven dat de zomer voorbij is :)

hebben we eindelijk eens een goede zomer, ben ik hoogzwanger en kan ik er niet tegen.. heb dus niet van het mooie weer kunnen genieten. nu ben ik bevallen en word het weer koud :(

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja wij hebben hem in de laatste week, vooral het afgelopen weekend weer veel aangehad. Ik had het ook echt koud een paar keer...

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier 21,5 graad binnen en ik weiger de kachel aan te zetten tot eind oktober dan maar lekker sokken aan en een trui als het koud is.
    's avonds doen we een paar kaarsjes aan in de huiskamer en de kamer deur dicht en het is dan 23graden in de kamer.

13. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Hier is het nog zo'n 21 graden in huis. De verwarming zal echt nog ff op zich moeten laten wachten, echt koud heb ik het ook nog niet gehad.
    Mocht het kouder worden trek ik eerst nog wel een extra trui aan of kruip lekker onder een dekentje :)

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij hebben alleen op de badkamer nog maar de verwarming aangezet. Doordat die daar aangaat, gaat de verwarming in de living ook aan. Maar ik moet zeggen dat dat geweest is halverwege de maand toen het iets frisser was. Thuis was het deze morgen nog een dikke 21 graden binnen.

Op m'n werk daarentegen is het killig. Maar wij kunnen de verwarming hier zelf niet aanzetten, dat moet iemand van het technisch personeel komen doen. Maar omdat hij vindt dat werken onder de 18 graden nog kan, ja hebben wij weer pech! Moeten we een dikkere trui aandoen... Dus morgen zit ik hier wel in mijn fleeche truitje! ;)

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Tja ik wacht ook het liefst met het aandoen van de verwarming.
    En ik kan wel een dekentje aandoen, maar mijn dochter weigert daar onder te gaan liggen.
    En aangezien ze nu verkouden is en niet helemaal lekker...heb ik toch maar de verwarming aangedaan.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook nog 20 graden dus voorlopig nog niet.
    Ook wil ik minder stoken dus begin eerst maar eens met dikke sokken/pantoffels en vesten :p

17. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Hier ook 21 graden in huis, dus voorlopig nog niet. Alleen is mijn man wel ziek en die heeft het dus koud, nu ligt hij lekker onder een deken. Ik probeer er altijd zo lang mogelijk mee te wachten en we hebben een goed geisoleerd huis, dus dat helpt ook.

18. augustus

augustus Niet meer actief

wij hebben alleen een gaskachel en die durf ik alleen aan te zetten als de loodgieter hem heeft na gekeken, die komt gelukkig woensdag al

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, nog niet nodig geweest, maar ons huis is sowieso niet snel koud

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahaha verwarming hier nog lang niet aan. IN de avond beneden gewoon een vest aan of lekker onder een dekentje ;) en boven op me slaapkamer staat de ventilator nog aan... daar is het nog zo warm :S

Share This Page