Weet iemand wat voor testen ze gebruiken bij de huisarts? Ik had zelf een (lichte) positieve test en bij de huisarts (geen ochtendurine) negatief. Nod weet ik niet zou nog best eventjes kunnen duren. Ik ga nu even proberen een paar dagen te wachten met testen...
Wat gek dat hij negatief was bij de huisarts Lea. Ik heb net je foto even opgezocht en zo licht vond ik je test niet hoor! Ik weet niet hoe gevoelig de testen bij de huisarts zijn. Probeer anders zondag weer te testen. Mijn duimen draaien voor je.
Bij de huisarts zijn ze inderdaad minder gevoelig + ze wachten echt precies de afleestijd af en dan gaat hij de prullenbak in.
Ja, ik denk het ook, de assistente hebben natuurlijk geen tijd om op zp te kijken en vergelijken . Jammer een kleintje erbij was welkom geweest, maar het was een onverwacht cadeautje dus er niet voor bezig of zo...
Bij mijn bbz had ik de dag voor en op de dag van het bezoek aan de ha een duidelijke kv test (zie album) bij de ha was de test negatief. Cb gaf dezelfde dag nog aan zwanger 1-2, bloedtest was ook positief. De testen van de ha zijn echt ongevoelig, ik dacht dat ze pas positief geven bij een hcg waarde van 75.
Bij mij was de test van de huisarts negatief, op de terugweg toch maar een clearblue digi gehaald, die gaf: zwanger 1-2!
raar hoor, het zet niet echt door, vanmiddag echt een veeg rood, maar niet dat het nou echt doorzet...... misschien toch nog een testje er aan wagen...
Elke huisarts kan weer een andere test gebruiken.. Zou je echt even na moeten vragen bij de praktijk welke test ze gebruiken.
Omdat men bij een hcg waarde van 20 en minder spreekt over een biochemische zwangerschap. De veilige marge is 50-75 om te spreken van een zwangerschap dat is de reden dat de testen bij de ha een stuk minder gevoelig zijn. Kv reageerd al bij een hcg waarde van 11.
Nou ik heb een andere test gedaan huismerk coop, maar hier verschijnt ook weer vrij laat Net binnen de tijd een lijn die mooi bijkleurt na tijd waardoor die niet meer te ontkennen is. ik ga vanaf nu afwachten.....ik ga er vanuit dat het mis is, maar hoop wel dat het dan snel goed 'doorbreekt'.
Ik ben wat bloed verloren vanmiddag en een paar dagen af en toe bruinverlies.....( dit had ik bij mijn vorige zwsch ook, maar geen helderrode kleur en dat had ik vanmiddag wel)
O, vandaar... Extra spannend! Bloed is niet altijd gelijk foute boel maar leuk is anders! Heb je een foto van je laatste test?
Nou vanmorgen een tes van jumbo, maatjeet echt wen felle streep, ik hoefde er niet lang op te wachten, maat toch. Ik ga vandaagnaar kruitvat kan ik beter vergelijken... Foto staat in album